Crush

Tytuł: Crush

Tytuł oryginalny: 原来我很爱你
Tytuł Alternatywny: It Turns Out I Love You Very Much, So I Love You Very Much, Yuan Lai Wo Hen Ai Ni, Yun Loi Ngo Han Oi Nei, Qin He Yi Kan, 原來我很愛你, 衾何以堪
Kraj: Chiny
Odcinki: 24
Rok emisji: 2021
Czas trwania: 40 min.
Reżyser: Yu Cui Hua
Scenarzysta: Yang Yi Xun
Gatunek: Romans, Dramat, Modern Drama, Muzyka

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Sang Wu Yan (Wan Peng), studiuje psychologię, ale marzy o byciu prezenterką radiową. Dziewczyna jest też wielką fanką tajemniczego kompozytora i autora tekstów o pseudonimie Yi Jin. Pewnego dnia spotyka na swojej drodze Su Nian Qin'a (Evan Lin/Lin Yan Jun), w którym zakochuje się od pierwszego wejrzenia. Los sprawia, że para spotyka się ponownie w miejscu stażu dziewczyny, a Wu Yan próbując jakoś dotrzeć do na pozór aroganckiego, zimnego i zdystansowanego Nian Qin'a, odkrywa jego tajemnicę.

Na podstawie powieści „So I Love You Very Much” (原来我很爱你), pierwotnie zatytułowanej „Qin He Yi Kan” (衾何以堪) autorstwa Mu Fu Sheng (木浮生)

👇 Linki 👇
Odcinek 1    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 2    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 3    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 4    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 5    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 6    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 7    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 8    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 9    Cda   Dood   Fembed
Odcinek 10  Cda   Dood   Fembed
Odcinek 11   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 12   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 13   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 14   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 15   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 16   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 17   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 18   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 19   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 20  Cda   Dood   Fembed
Odcinek 21   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 22   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 23   Cda   Dood   Fembed
Odcinek 24 [Ostatni] Cda  Dood  Fembed

Odcinek 3 - Prom Taoye/Pieśń o Taoye - Klik 
Odcinek 4 - Gaokao - Klik, Bodhisattwa - Klik
Odcinek 6 - The Farewell Song [【英文版】, Li Shutong] 
Wersja Chińska - YouTube, Wersja Angielska - YouTube

Intro, Odcinek 4  Meeting You”  Evan Lin, Wan Peng   Cda

 

 Odcinek 6 „Stars in the Sun” Hannah Kim Cda

   

Odcinek 8 „As I Believe” Juno Su Cda



Odcinek 8 Wang Li - „Dream Under The Night Sky” Cda



Odcinek 3 i 10  „Zhuque Bridge”  Li Junyi Cda



Outro Odcinek 1-16,  „Fall”  Wei Chen  Cda



Outro Odcinek 16-24 „Forever Shine For Me” Lin Yan Jun / Evan Lin  Cda





Komentarze

  1. No jestem zauroczona to jest takie delikatne takie, wrażliwe no aż mnie zapierało. Ja uwielbiam takie historie i wiedziałam , ze warto czekać. Jednak nie pomyślałam ze tak mnie hitnie już po pierwszym odcinku i o dziwo czekałam na Evana a zauroczona jestem Wan Peng jej uroda , jej delikatnością jej taka jasna aurą. Jak tu nie wierzyć w przeznaczenie no jak? No to tygodniowe czekanie to będzie męczarnia już to czuje. Dziękuję ślicznie za to że mam możliwość oglądać serie z polskimi literkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz ja , zapomniałam napisać ze to było za krótkie i ze chcę więcej niech te odcinki będą dłuższe... buuuu to tak mija w mgnieniu oka , dobrze się człowiek nie rozsiądzie a już piosenka kończąca.

      Usuń
    2. Kolejne odcinki są nieco dłuższe :) Podobnie jak Ty zaczęłam tłumaczyć dla Evan'a skończyłam na zauroczeniu osobą Wan Peng <3 Dzięki za obejrzenie i pozostawienie komentarza :)

      Usuń
  2. Ja również jestem zauroczona , fantastyczna drama i czekam na następne odcinki . Dziękuję również za polskie literki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się trzeci odcinek cudowny , znalazła na Niego sposób , może mało elegancki ale działa. Zuch dziewczyna. Dziękuje za tłumaczenie a piosenki maja bajeczne tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje, że Wu Yan jeszcze Nas niejednokrotnie zaskoczy :) Bardzo polubiłam tę postać <3
      Co do piosenek - dziękuję, staram się :)

      Usuń
  4. Ja 👉no comment 🤧...ale tylko dlatego, że szykuje elaborat 🤭...no cóż zamknę to jedynym słowem: delikatność 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Wchodzę sobie na KA i mi tu muzyczka ładnie gra :) ależ milutko tu :)
    Sama w to nie wierzę, czekałam na kolejny odc.
    Dziękuję Ci za niego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Baw się dobrze. Niech Cię Wu Yan wreszcie oczaruje ;p

      Usuń
  6. Jestem po trzecim odcinku. Pan Su się uśmiechnął, może nie był to szeroki uśmiech ale był :) Po kilku minutach miał chyba ochotę zamordować głodną i gadatliwą Panią Su.
    Urocza drama z cudną oprawą muzyczną. Jestem bardzo ciekawa czy ma jakieś szkła kontaktowe czy coś bo bardzo wiarygodnie wygląda to że jest niewidomy.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję za polskie literki. Najpierw obejrzałam pierwszy odcinek, bo następnego dnia praca czekała. Kolejne już jeden po drugim, bo nie mogłam się oderwać. Drama cudną. Główna para urocza. Jeszcze raz dziękuję za umożliwie jej obejrzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ja miałam piękny wieczór , dwa odcineczki. Jakie to było przyjemne takie delikatne widać jak kruszy się lód , Su okazuje coraz więcej cieplejszych uczuć. Scena przy fortepianie w 5 odcinku jak ich twarze tak bardzo się zbliżyły, piękna scena. Cieszę się , ze Song przemyślała i poukładała sobie w głowie i pogodziła się z przyjacielem. Teraz jeszcze naprawić sytuacje z przyjaciółka ale sa na dobrej drodze pracując wspólnie nad wystawą w muzeum. jak ja się cieszę , że juz dziś wpada kolejny odcineczek. Dziękuję za piosenki , które są prześlicznie tłumaczone, zachwycają mnie te słowa. Dziękuję i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja ich lubię , no chyba inaczej nie można oboje są pokręceni , uparci i przebiegli na swój własny sposób. Cudnie sie na Nich patrzy. Sytuacja w wesołym miasteczku świetna i to by tłumaczyło niektóre zachowania Su. Piosenka przecudna naprawdę. Awisa dziękuję i chcę więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za tą wspaniała dramę. Dawno nie oglądałam czegoś tak delikatnego, pięknego i dotykającego czułych strun. Bez głupiego śmiechu, kokieterii a i tak oglądając miałam uśmiech na twarzy. Wielki szacunek za pracę jaką Pani wkłada w tłumaczenie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka tam ze mnie pani - wystarczy Awisa :)
      Bardzo dziękuję, za ten przemiły komentarz i oby każdy kolejny odcinek spełniał oczekiwania :) Drama jest przecudna, świetnie się przy niej bawi. Tak jak Wy, nie możecie się doczekać kolejnego odcinka, tak ja nie mogę się doczekać każdego kolejnego, który Wam przetłumaczę :)

      Usuń
  11. Po dzisiejszym (6 już odc.), nie da się nie lubić głównej. Przeszła samą siebie w byciu zajefajną, głupol jeden. Ten odc. był cudowny!! Lubię jak Nian Qin'a się uśmiecha. Przepadłam, mogę umierać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedze opcji edytuj :(
      dziękuję za tłumaczenie, jak zawsze strzał w 10 :)

      Usuń
    2. Dzięki za miłe słowa :) Tak, nie ma edycji, trochę to bez sensu, ale nic nie mogę z tym zrobić.
      A czym cię główna przekonała do siebie? :)

      Usuń
    3. w 6 odc było tego tak wiele, Ona od samego początku odc była baaardzo fajna :) miny, strzela zabójcze i tak uroczo wyglądała :) sceny z wesołego miasteczka i to jaka stara się być dla malutkiej i jak się złośnikuje - urocza :)

      Usuń
  12. Cudowna drama każdy odcinek wciąga mnie co raz bardziej obejrzałam wszystkie odc naraz już się nie mogę doczekać co będzie dalej dziękuję za tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, drama cudowna! Uwielbiam takie opowieści o rodzącej się miłości i w dodatku nas uwrażliwia. Świetne postacie, drama inna od tych co dotychczas widziałam. Dziękuję za tłumaczenie, bo to mozolna praca 🤗❤️ czekam z niecierpliwością na kolejny odcinek

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie za ten odcinek. Przypomniałam dziś sobie, że takie samo pytanie zadałam kiedyś chłopakowi-obecny mąż. Odpowiedział zdecydowanie szybciej na swoje szczescie��.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie dziwię, że Wu Yan chciała to sobie przemyśleć, bo co mogła rzucić tak na szybko "Bo jesteś przystojny". Z pewnością to by bardziej zraniło Nian Qin'a niż takie "Nie wiem", poza tym, on ma już taki charakter, że nawet najmniejsze odstępstwo od 'ustalonego' traktuje jak atak.

      Usuń
  15. Cudna ta niespodzianka , nie dość ze Nas rozpieściłaś kolejnym odcinkiem tak szybko to On był taki lekki , delikatny i piękny. Nian Qin pokazał jaki potrafi być troskliwy i mimo swojej ułomności dobrze zaopiekował się swoim gościem. Scena na kanapie mnie zaskoczyła ze to tak już tak szybko ale tak bardzo sie cieszę. No i kolejna nowa zachwycająca piosenka. Dziękuje prześlicznie Awisa jak to słonko dla Nich szybciutko sie pojawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka z tego odcinka to bezapelacyjnie jak na tę chwilę mój ulubiony OST <3
      Cieszę się, że serduszka zostały rozgrzane przez odc. ?
      Mnie też zaskoczyła ta scena na kanapie, ale na co mieli czekać :p

      Usuń
    2. Kurczę no właśnie sobie uświadomiłam , ze to już 1/3 serialu , wiec masz racje nie mieli na co czekać. Do piosenki jeszcze dzisiaj wrócę ❤️

      Usuń
  16. Dziękuję, dziękuję dziękuję. To była jak dla mnie w dniu dzisiejszym najlepsza niespodzianka. Odcinek wspaniały. Wu Yan udało się skruszyć mury Niań Qin'a. Jaki był czuły i opiekuńczy, a jaki męski, nie jedno serducho zabiło mocniej, moje na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki z niego dobry kucharz :D Tak jako usmażyć, to tylko mistrz kuchni potrafi ;p

      Usuń
  17. O matusiu! Jestem mega szczęśliwa, że tłumaczycie ta dramę. Oglądałam ja po ang i liczyłam, że kiedyś zacznie być tłumaczona. Dziękuję 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. Super drama, dziękuję za tłumaczenie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za oglądanie i pozostawienie komentarza :)

      Usuń
  19. Kazdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Dlatego niestety czasami ciężko jest patrzeć na wybory dzieci. Na szczęście moi rodzice zaakceptowali kiedyś mój wybór. Czas jest tym co ostudzi emocje i pokaże czy drogi, które dzieci wybierają są dla nich dobre. Dziękuję bardzo za odcinek a także za tłumaczenie piosenek. Ostatnio często ich słucham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i dziękuję za oglądanie :)
      Postaram się dodać jak najszybciej tę, która była w dzisiejszym odcinku :)
      Kiedy tłumaczyłam scene rozmowy Wu Yan z mamą, miałam przez chwilę wrażenie, ze ona martwi się o to, czy Wu Yan podoła życiu z kimś niepełnosprawnym. Szkoda, że nie chciała go poznać, ale rozumiem jej obawy.

      Usuń
    2. Sądzę, że masz rację. To obawa rodzica, że dziecko będzie musiało się w życiu poświęcać dla tej drugiej osoby. Myślę, że będzie jakiś moment w którym on pokaże, że jest w stanie zaopiekować się Wu Yan. A za oglądanie to ja dziękuję. Super, że są takie osoby jak Ty, które swoją pracą czynią nasze dni bardziej kolorowymi.

      Usuń
    3. Bardzo mi miło, że tak uważasz :)
      Myślę, że i mama Wu Yan miała obawę, że jeśli pozna Nian Qin'a tak go polubi, że niechęć jej minie, dlatego tak stanowczo odmawiała spotkania z nim ;)

      Usuń
  20. Nie sądziłam że tak mnie wciągnie ta drama jest cudowna .Dziękuję za tłumaczenie i serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam :* <3
      Cieszy mnie fakt, że drama wciągnęła, w oczekiwaniu na kolejny odcinek, może inne projekty też wciągną. Zapraszam, można się rozglądać ;p

      Usuń
  21. Podoba mi się jak dziewczyna walczy o siebie w tym związku. Trzymam za nią kciuki, żeby się nie ugiela. Pomimo tego cały czas myśli jak może mu pomóc. Miłość! Dziękuję za kolejny odcinek, który pozostawił mnie z pewnym niedosytem. Czekam na sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Awisa na Twój blog i fanpage trafiłam przypadkiem. A może to nie był przypadek 🤔? Dziękuję Ci bardzo za tłumaczenie ❤❤. Zarwałam noc i kawałek dnia żeby obejrzeć 12 odcinków 🙈. Jeszcze raz dziękuję bardzo ❤❤ za Twoją ciężką pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiało być przeznaczenie 💜
      Cieszę się, że drama wciągnęła. Mamy przed sobą jeszcze dwanaście kolejnych 😊
      W czasie oczekiwania, rozejrzyj się po blogu, może znajdziesz w nim coś, co się zainteresuje 😊

      Usuń
  23. Witaj. Jestem fanem seriali azjatyckich. Uwielbiam je. A tu twój Blog, dla mnie wielki szok, bo uwielbiam tę dramę. I teraz mogę obejrzeć ja z napisami PL. A dla ciebie wielkie WOW!!. Bo to jest trudna i ciężka praca przy tłumaczeniu i przy czasówce. Wielkie dzięki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę, że udało Ci się znaleźć blog i mnie przy okazji 😅
      Rozgość się, a może w oczekiwaniu na kolejne odcinki Crush, znajdziesz coś innego, co przypadnie Ci do gustu ☺

      Usuń
  24. Dziękuję za odcinek pełen emocji. Byłam zawiedziona, że tak szybko się skończył. W końcu musiało do tego dojść. Czekam cierpliwie na ciąg dalszy. Dziękuję raz jeszcze za to że w tym czasie świątecznym pamiętasz o nas. Zdrówka i spokojnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Tobie również Spokojnych i Wesołych 😚 Widzimy się już w przyszłym roku przy okazji kolejnego odcinka Crush 💜

      Usuń
  25. Super serial!Wczoraj znalazłam tę stronę. Jestem po 14 odcinku i nie mogę się doczekać następnego🥰Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oczekiwaniu na kolejny odcinek, rozejrzyj się po blogu, może znajdziesz w nim coś, co umili czas oczekiwania :) Również pozdrawiam 💜

      Usuń
  26. No ja miałam mini maratonik ale gdybym wiedziała , że tak sie skończy ostatni odcineczek , chyba bym jeszcze zaczekała. Nie brakowało w nim emocji i mimo , ze chwilowo nie jest kolorowo to szczerze wierzę , ze już niedługo wyjdzie dla nich słonko. Ja sie będę powtarzać ale tłumaczenie piosenek to miód na moje serce..."łzy są jak kryształy , zanurzone w morzu gwiazd" no uwielbiam. Dziękuję Awisa za Twoją ciężka i perfekcyjna pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😘 kochana jesteś. Wierz mi bądź nie, ale nie czułabyś się lepiej, gdybyś poczekała jeszcze ten jeden odcinek 😉

      Usuń
  27. Dziękuję za przetłumaczenie i udostępnienie odcinków tej dramy. Szukałam długo, żeby gdziekolwiek znaleźć napisy pl. Całość obejrzałam już po angielsku i bardzo mi ta drama przypadła do gustu. Niesamowicie miło się ogląda.
    Zaraz biorę się za drugi raz - tym razem po polsku.
    Raz jeszcze dziękuję!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że robisz sobie powtórkę z moim tłumaczeniem :) Mam nadzieję, że dzięki Crush'owi zostaniesz z blogiem na dłużej i znajdziesz tu dla siebie inne umilacze czasu 😉

      Usuń
  28. To już płakać czy jeszcze poczekać?
    Tyle tych emocji w tym 14 odcinku. O ile szczerze kibicuje głównej parze, o tyle widzę, że mają sporo do wyjaśnienia, więc obstawiam, że jeszcze sporo boleści mojego serducha mnie czeka..

    I ogólnie, przez jakieś 99% odcinka, postać matki Wu Yan podnosiła mi ciśnienie. I tak rozumiem, że się martwi o córkę. I że chce dla niej jak najlepiej itp itd, ale osobiście uważam, że pewnych rzeczy rodzic dziecku nie powinien powiedzieć.. ani grać na emocjach czy wpędzać w poczucie winy, bo nagle dziecko robi inaczej, niż rodzice tego chce. A tak odebrałam zachowanie matki. Nie znając Nian Qin'a już Go oceniła, szkoda, że nie zadała sobie trudu zaufania córce..
    Żeby nie było, Wu Yan odcinając chłopaka od swojej rodziny na pewno nie pomogła dobrze rozpocząć tej znajomości, ale i tak uważam, że najzwyczajniej w świecie zabrakło dobrej woli.

    Nian Qin to uparciuch pierwszej wody (nie żebym tak zupełnie zwalała winę na Niego...) a Wu Yan naprawdę jest najlepszym, co mogło Mu się przytrafić. Strach (panika?) przed tym, że może Ją utracić z pewnością nie pomógł w sytuacji, która rozegrała się w domu, tuż przed wyjazdem dziewczyny.
    A to, że przelała się w końcu czara goryczy? Nie dziwię się Wu Yan, ale i tak trzymam kciuki, żeby jak najszybciej sobie wszystko wyjaśnili. Za bardzo przypadli mi do gustu jako para ;)

    Jeszcze jedna rzecz która zrobiła na mnie wrażenie, może to wydawać się dziwne, ale sposób mówienia ojca, w sytuacji w jakiej się znalazł, jest tak bardzo prawdziwy. Ogólnie uważam, że problematyka choroby jako takiej, jest odpowiednio dopracowana, a nie potraktowana po macoszemu.

    A tak na koniec, uwaga nie związana z ostatnim odcinkiem, a raczej jako takim odczuciem całej - jak do tej pory - dramy - jak dobrze widzieć tak mocno zarysowaną postać głównej bohaterki. Jest w Niej siła a zarazem uczuciowość której się nie wstydzi. Dziewczyna jest po prostu naturalna. Naprawdę podoba mi się gra Wan Peng.
    A Evan Lin kupił mnie nie tylko swoją interpretacją postaci (wiem wiem, to dopiero albo aż 14 odcinków), ale nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o tym uśmiechu i oczach ;)

    Oby dalsza historia była utrzymana na takim poziomie, bo chętnie bym zapisała "Crush" do listy dram, do których wracam :)

    Na sam koniec, Awisa - odwalasz kawał świetnej roboty. Dziękuję Ci bardzo, bo historia historią, gra aktorska grą aktorską, ale gdyby nie Twoje tłumaczenie, to i odbiór byłby zupełnie inny.
    Mam nadzieję, że praca nad tą dramą przynosi Ci tyle samo przyjemności, co mi oglądania kolejnych odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek, bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za ten pełen przemyśleń komentarz i zanim me oczy zaleją się łzami wzruszenia dziękuję, za kilka słów odnośnie tłumaczenia, to zawsze daje taki zastrzyk energii i uświadamia, że jednak nie jest źle ☺
      Nie jestem fanką dram, które opierają się prawie w całości na romansie, ale - cieszę się, że to "ale" jest, mam słabość do Evana Lina i dzięki tej dramie wielką słabość do Wan Peng. Od pierwszego odcinka polubiłam jej postać, wiec dramę jako całokształt tłumaczy mi się całkiem przyjemnie.

      Co do samego odcinka to zgadzam się z tobą, że te kilka ich ostatnich rozmów między naszą parą nie przebiegało tak jakbyśmy chcieli, żeby było, ale to już zaczęło się wcześniej. Ona nie chciała, żeby on dowiedział się o nieprzychylności jej rodziców, a w gruncie rzeczy mamy, a on udawał, że nic nie wie. Jednak to poczucie "nie zasługiwania na" córkę państwa Sang w nim rosło z każdym dniem. Szczególnie wtedy kiedy czuł się niepotrzebny, bo niepełnosprawny. A Wu Yan przez to, że zawsze taka radosna, przez wielu - bo nie tylko przez Nian Qina była brana za osobę, której złe rzeczy się nie przytrafiają, która nie wie co to jest mieć "zły dzień".
      Zobaczmy, co przyniosą nam kolejne odcinki 😊

      Usuń
  29. Dziękuję, dziękuję... za Waszą ciężką pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :* Niejednego miłego seansu spędzonego przy moich tłumaczeniach <3

      Usuń
  30. Dziękuję bardzo za kolejny odcinek, który jak nastolatka oglądałam z wypiekami na twarzy. Emocje Wu Yan udzieliły się także i mi��.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ich spotkanie po latach, to nawet zatwardziałego przeciwnika wszystkiego co romantyczne przyprawiłoby o szybsze bicie serca 🥰 Ach i jeszcze ta pełna skrępowania wymiana zdań, no jak dzieciaczki 😅

      Usuń
  31. No całkiem przyjemny odcineczek. Przerażają mnie te randki w ciemno a może bardziej to posłuszeństwo , że nie odmawia się rodzicom. Ich pierwsze spotkanie po latach a On nawet nie wiedział jak Ona wygląda. Ta cała sztuczna rozmowa , pełne złości spojrzenia gdy uświadomił sobie , że o nim nie myślała przez te lata i akcja ze śmietnikiem wywołały mój uśmiech. Zaginiony odtwarzacz mp3 największy skarb co tam kolacja z jakąś bogaczką :P Trzymaj sie tego Nian Qin ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam w tych spojrzeniach złości, raczej takie "rozczarowanie", jej, że nie dla niej przyjechał, jego, że jednak o nim nie myślała. Ehh, jak dzieci, ale dzięki temu pewnie będzie zabawnie ;)

      Usuń
  32. Bardzo dziekuję za tłmaczenie. Drama cudowna , wzruszająca i budząca wiele emocji. Czekam z niecierpliwościa na kolejne odcinki, jeszcze raz dziekuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że drama przypadła do gustu i bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza :)
      W czasie oczekiwania na kolejny odcinek, zapraszam do rozejrzenia się po blogu. Może uda się znaleźć coś na umilenie czasu. ☺

      Usuń
  33. Witam, tak długo szukałam tej dramy z polskimi napisami a tu proszę taka nie spodzianka,. Znalazłam ją na tym blogu. Strasznie się cieszę i bardzo dziękuję za ciężka pracę i za to że takie osoby jak ja mogą obejrzeć swoje ukochane dramy. Pozdrawiam i już zostanę z wami ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że Nas odnalazłaś 😊 W czasie oczekiwania na Crush, rozejrzyj się na blogu, może znajdziesz w nim coś, co Cię zainteresuje 😉

      Usuń
  34. To będzie moja drama TOP3, ale jak ja mam przetrwać w oczekiwaniu na tłumaczenie . Nic mnie nie pocieszy, ale bardzo bardzo dziękuje już za wszystkie przetłumaczone odcinki. Może życzenie się spełni i doba będzie dłuższa i będzie parę chwil na tłumaczenie nowego odc :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jednym słowem - piękne. Dziękuję z całego serca za tyle pracy -dla naszych przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję za przeżywanie tej dramy wraz ze mną i pozostawienie komentarza :)

      Usuń
  36. Super , bardzo mi się podobała ta drama , dziękuję za ciężką pracę . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie, przecudowne dzięki, za obejrzenie i komentarz :)

      Usuń
  37. Awisa 😁 odpalam pierwszy odcinek, ale ekscytacja 😁

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za tłumaczenie. Piękna drama- i tyle wzruszeń z uśmiechem przez łzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Dziękuję za obejrzenie i komentarz. Zapraszam do zerknięcia na inne projekty na blogu :)

      Usuń
  39. Pierwszy odcinek i jest już po mnie. Już się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Drugi odcinek po prostu woooow. Główny ciężki orzech do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Odcinek trzeci co chwilę się śmiałam. Główna potrafi przyprzeć do muru głównego. a udając że jest w ciąży to już miałam łzy w oczach ze śmiechu. Oj coś czuje że główny szybko wpadnie w jej sidła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główny jak główny, widzę, że Ciebie Wu Yan oczarowała :D ;p

      Usuń
    2. oj tak troszeczkę. Ma to coś w sobie co lubię oglądać. Trochę widzę w niej siebie ale tylko odrobine. Wszędzie jej pełno .

      Usuń
  42. Odcinek czwarty widzę już uśmieszki na jego buźce. Coś czuje że szybko mu zabije serduszko do niej. A przykro mi się zrobiło jak powiedział że tam się wychował.

    OdpowiedzUsuń
  43. Awisa chciałam ci z całego serducha podziękować za to , ze wybrałaś dla Nas tak piękną dramę. To było wiele tygodni , wiele sobót pełnych wzruszeń, nie brakowało śmiechu, złości ( Ty wiesz na Kogo) ale i wzruszeń , które często sprawiały , ze uroniłam nie jedną łezkę. Będzie mi ich bardzo brakować. Często zaglądam tutaj posłuchać piosenek , z tym niesamowitym tłumaczeniem. Myślę , że jeszcze długo będę zaglądać do tej zakładki ze względu na utwory i hipnotyzujący głos Evana. Dziękuję za Twoją ciężką pracę , wiem ile poświeciłaś dla tej dramy zdrowia i czasu ale warto było bo Twoje tłumaczenie jest piękne i na pewno jest doceniane nie tylko przeze mnie. Nie mogę doczekać się już kolejnego Twojego projektu. Do poczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :* Nie wiem co napisać, dziękuje za te kilka ładnych miesięcy spędzonych przy tej dramie i za tę cierpliwość, gdy marudziłam :D
      Dzięki wielkie za docenienie mojej lirycznej grafomanii, bo ja nadal twierdze, że nie umiem w piosenki ;p
      Oczywiście widzimy się przy okazji kolejnych projektów.

      Usuń
  44. Nie no rozpływam się. Coś czuję ze jak ją skończę to będzie na pierwszym miejscu chińskich dram.5 i 6 odcinki pochłonęłam jak świeże bułeczki. A na scenie z diabelskim młynem miałam łzy w oczach ze śmiechu.

    OdpowiedzUsuń
  45. w odcinku 7 już nie było tak do śmiechu :((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kolejny powoduje motyle w brzuszku <3

      Usuń
    2. oj tak .Właśnie skończyłam 12 odcinek i myślę że zostało tylko 12 to już mnie to denerwuje szkoda że ta drama ma tylko 24 odcinki. Na dzisiaj już koniec ale rano wracam tu znowu . Dziękuje Ci bardzo za tłumaczenie Awisa jesteś Cudowna. Przepadłam już w tej dramie. Nie ma już dla mnie żadnego ratunku. Kocham Ją

      Usuń
  46. od 13 do 15 odcinka nie mam powodu żeby się uśmiechać. Mam nadzieje że będzie lepiej. Nadzieja umiera ostatnia .

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę iskierkę w tunelu. Zaczynam to coraz bardziej kochać

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuje bardzo Awisa za tłumaczenie jesteś Cudowna. Właśnie skoczyłam oglądać ta dramę. Jest tak wyjątkowa że jest moim numerem 1 w chińskich dramach. Zapamiętam ją na zawsze. Co do głównych idealnie zagrali swoje role. On taki zimny na początku pokazał swoje prawdziwe wnętrze. Ona po prostu ma to coś w sobie że mnie przyciągnęła do siebie . Pobeczałam się jak dowiedziałam że ta jej przyjaciółka umarła w windzie . Para poboczna też dobrze zagrała swoje role. Co do jej mamusi wykurzała mnie od samego początku. Ale później zostało jej to wybaczone. Polecam obejrzeć tą dramę nie pożałujecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, dzięki, że obejrzałaś i wielkie dzięki za te komentarze :) Rozgość się na blogu, może znajdziesz w nim inne perełki :)

      Usuń
    2. Jutro po pracy chcę obejrzeć film z chłopakiem z Exo

      Usuń
  49. Cudowna drama. Bardzo dziękuję za tłumaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie skończyłam oglądać. Drama cudna Evan boski. Dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna, dojrzała drama z cudowną ścieżką dźwiękową. Zachwyciła mnie od pierwszego odcinka z uwagi na bardzo emocjonalną i realistyczną historię. Historię o pokonywaniu przeszkód, które napotykamy na życiowej drodze, o podejmowaniu trudnych decyzji, o akceptacji i wzajemnym zrozumieniu w obliczu własnych problemów, z którymi walczyli główni bohaterowie. Scenarzysta i reżyser umiejętnie w fabułę wpisali tematy ciężkie. Ciężkie społecznie. Znakomita męska rola Lin Yan Jun (była to jego pierwsza główna rola), który doskonale odwzorował mimikę i ruchy osoby niewidomej.
    W tej dramie wszystko idealnie się uzupełniało - fabuła, obsada, ich umiejętności aktorskie i wizualne, muzyka. Ta drama była niczym poezja, momentami zrozumiała, innym razem jej sens był ukryty między wierszami.
    Ogromnie dziękuję za tłumaczenie… za całą włożoną pracę przy tym projekcie💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz 😊

      Usuń
  52. Dziękuję Awisa za tłumaczenie , drama jest cudowna , szukałam ją i przypadkowo trafiłam na twój blog , jestem szczęśliwa i pozostanę tu . Ja osobiście jestem fanką Wan Penga , już mam zaliczone wszystkie dramy z jej udziałem , oczywiście gdy są polskie napisy 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że drama i jej tłumaczenie Ci się spodobało i jeszcze bardziej dlatego, że zostaniesz z blogiem na dłużej :)

      Usuń
  53. Ja również dziękuję za Twoja pracę - uroczy film

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobra, dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  55. supe rbardzo podobała mi się ta drama,dzięki ekipie za jej tlumaczenie,więcej takich dram

    OdpowiedzUsuń
  56. kocham te drame jest taka delikatna i mila w ogladaniu

    OdpowiedzUsuń
  57. Szukałam tej dramy dość długo ale mam.Jestem oczarowana całością.Gra Evana miodzio,.. fabuła super i do tego zostaję na dłuzej .Super że was znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Super że moglem zobaczyc ten film. Trochę późno go odszukalem ale dzieki AWISA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo i zapraszam do innych pozycji z bloga :)

      Usuń
  59. Piękna historia, świetna przemiana bohaterów, każdy coś musiał zrozumieć w swoim życiu. Aktorstwo na wysokim poziomie i muzyka dopełniała wszystko idealnie. Dziękuję za możliwość obejrzenia i za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dziękuję, że mogłam to tutaj w całości zobaczyć :) W drodze do szczęścia tak wiele przeżyli. Lubię ciepłą i taką naturalną grę obydwojga, a zwłaszcza WP :) Dziękuję za wysiłek włożony w tłumaczenie. Dzięki takim osobom jak Ty, Awisa, pełnych pasji, tacy oglądacze jak ja - mogą przeżywać z bohaterami ich chwile smutku, rozpaczy, ale też szczęścia i spełnienia. Zaglądanie tutaj to dla mnie przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz. :)

      Usuń
  61. Dziękuję za tłumaczenie, dziękuję, że mogłam tutaj obejrzeć tą dramę. Zachwyciła mnie od pierwszego odcinka, bardzo podobała mi się muzyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz