Love Sea

 Love Sea


Tytuł oryginalny: ต้องรักมหาสมุทร
Tytuł alternatywny: Love Sea the Series, Must Love the Sea
Kraj: Tajlandia
Reżyseria: MAME, Ne Neti Suwanjinda
Scenariusz: MAME
Rok emisji: 2024
Odcinki: 10
Czas trwania: 50 min.
Gatunki: BL, Romans

! Film zawiera sceny nieodpowiednie
dla osób niepełnoletnich !

Tłumaczenie: Moana
Korekta: Majo
Czasówka: Nimilka

Opis: Tongrak jest przystojnym, eleganckim pisarzem, przyzwyczajonym do luksusów i wygody. Mahasamut to jego przeciwieństwo - chłopak z małej wyspy, którego uwielbiają wszyscy mieszkańcy, a on sam żadnej pracy się nie boi. Losy tej dwójki krzyżują się za sprawą wydawcy Tongraka, który wysyła go na wyspę by znalazł wenę, a Mahasamut okazuje się opiekunem pisarza. Już od pierwszego spotkania między mężczyznami narasta konflikt. Różnice w spojrzeniu na świat będą nie do przeskoczenia? Czy może jednak tak skrajne przeciwieństwa mają szansę się przyciągnąć?

💦Linki💦

Odcinek 1: CDA
Odcinek 2: CDA
Odcinek 3: CDA
Odcinek 4: CDA
Odcinek 5: CDA
Odcinek 6: CDA
Odcinek 7: CDA
Odcinek 8: CDA
Odcinek 9: CDA
Odcinek 10: CDA

Odcinek specjalny: CDA


Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.

Komentarze

  1. o boszeee jak super, ostatnio dodałam do propozycji, huraaaa chyba czytacie mi w myślach :-))) dziękujeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie coraz częściej jesteśmy o to posądzane 😅
      A tak naprawdę, to głos widza też ma dla nas znaczenie, chociaż nie zawsze wszystkim życzeniom jesteśmy w stanie sprostać.

      Usuń
    2. Mam propozycje, nie wiem, gdzie ją dodać.............:(((((

      Usuń
    3. Na stronie głównej po prawej stronie jest zakładka Propozycje i tam znajduje się wpis, gdzie można podzielić się swoimi propozycjami.

      Usuń
  2. z nieba mi spadlyscie!!! na yt nie da sie obejrzec przez to ze nie udostepnili w naszym kraju, wiec odrazu jak wyszedl pierwszy odcinek love sea to liczylem ze wy przetlumaczycie❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołkami może nie jesteśmy ale takie niespodzianki lubimy sprawiać 🥰

      Usuń
  3. Dziękuję z całego serca ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super :) Dziękuję baardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi odcinek ...to będzie ogień!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie się działo i będzie na co czekać. Dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. omg, będzie co oglądać! dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekałam na tą serię, dzięki 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, czekam cierpliwie na Waszą pracę 🌹❤️😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam duet For&Peat i czuję że to będzie PETARDA. Dziewczyny dziękuję za tłumaczenia - czekałam na nie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jdna z moich ulubionych par. Dziéki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny jesteście cudne, dziękuję bardzo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeezu, tak!!!! Myślałam że już tego nigdzie nie znajdę. Potem przypomniałam sobie waszą cudowną stronę. Zawsze macie to czego potrzebuję. Jesteście cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. To będzie niesamowita seria! ❤️ Jak ja wytrzymam do kolejnego odcinaka? 🤔 Dziękuję za tłumaczenie ❤️😍🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze 😮 Nie interesuję się zbytnio nowościami, bo nie lubię oglądać z angielskimi napisami, a bez nich to już w ogóle 🙈, a tu proszę. Spadacie z nieba i to jeszcze z tą cudowną parą. Oni na ekranie to power ❣️ Dziękuję za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadamy z nieba i lądujemy na rajskiej wyspie😉 Moja ulubiona para z LITA, więc nie mogło jej zabraknąć u nas ❤️

      Usuń
  16. Super że znalazłam waszą stronkę 🥰 Bardzo czekałam na tą dramę i myślałam że będę musiała ją oglądać po angielsku 😀 A tu taka niespodzianka. Dziękuję i czekam na kolejny odcinek 🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę fajnie się ogląda! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie super - właściwie to już jest- super serial, no i ten świetny duet aktorski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... będzie/jest super 😉 Co do duetu... uwielbiam ich 🥰

      Usuń
  19. Dodacie może two worlds?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zdradzamy naszych planów. Odnotowujemy wszystkie propozycje widzów, ale tylko część z nich jesteśmy w stanie zrealizować.

      Usuń
  20. Bardzo dziękuję z tłumaczenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście super❤️ bardzo dziękuję za tłumaczenie tego serialu❤️😁 Kocham ten duet oni są cudowni ❤️ Będą też linki do kolejnych odcinków?🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Ja również ich lubię... Iskry lecą... 😁W każdy wtorek nowy odcinek...

      Usuń
    2. Super ❤️dziękuję bardzo

      Usuń
  22. Już wiem, że Tą parę trzeba rozsądnie dawkować! Po połowie pierwszego odcinka musiałam zrobić przerwę, bo śmiałam się bez przerwy i domownicy zaczęli mi się dziwnie przyglądać. Drugiego na razie nie ruszam! Rozsądek wziął górę (może do wieczora, jak rodzinka wybędzie w swoich sprawach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🤭Jeśli chodzi o drugi odcinek to faktycznie może niech rodzinki przy tym nie będzie😂

      Usuń
    2. Masz Kochana rację. To był ogień!

      Usuń
  23. Chciałam zrobić sobie przerwę jedno dniową od gejdram ale to jest silniejsze odemnie rodzina myśli że mnie opętało...i co teraz zrobić żeby nie trafić do wariatkowa hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co z tym walczyć... Opętanie? Hmm? To może być ciekawy stan😉

      Usuń
  24. Super trzeci odcinek, mam dziwne przeczucie, że ojczulkowie naszej parki jeszcze nam krwi napsują.
    ps, nie zawiodłam się, chłopaki wymiatają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci odcinek słodziakowy był🥰 Oj tak, ojcowie mogą jeszcze namieszać. Jestem ciekawa tego wątku.

      Usuń
    2. Ja również czekam na rozwinięcie tematu ojców... Co jeden to lepszy.

      Usuń
  25. Nie wiem czy tylko u mnie ale w 5 odc nie wyświetlają mi się w pewnych momentach napisy 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zgłaszał nam problemów, a odcinek ma dużą oglądalność. Ktoś z widzów przy jednym z projektów pisał już o takiej sytuacji i inny doradził, by zmniejszyć ekran.

      Usuń
    2. Faktycznie, nie zauważyłam że nie mam zmniejszonego ekranu, wielkie dzięki za pomoc 💗

      Usuń
  26. Siostrzenica jest niesamowita. Chyba będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak... Skradła 6 odcinek... Uwielbiam takie świadome dziecięce aktorstwo.

      Usuń
  27. Dziękuję za tłumaczenie 🥰

    OdpowiedzUsuń
  28. O której wlatują tłumaczenia?? Czy to tak różnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj popołudniu, ale zdarza się, że wcześniej.

      Usuń
  29. o której są tłumaczenia?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeju w końcu kolejny odcinek! mega robotę robicie dziękuję wam🩷😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Super 8 odcinek, ojciec niezła gnida, mam nadzieję, że dostanie za swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda... Ojczulek zalazł mi za skórę...

      Usuń
  32. Witam
    Czy odcinek specjalny będzie tłumaczony.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem na 2 odcinku i już jestem zakochana .

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteście najlepsze dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy można spodziewać się tłumaczenia ostatniego odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy dodacie ostatni odcinek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani, trudna nam dokładnie podać, o której godzinie dodamy odcinek, ale możecie być pewni, że ukaże się w dniu, który jest podany. Gdyby jednak z przyczyn od nas niezależnych miało to nie nastąpić, zostaniecie wcześniej o tym poinformowani.

      Usuń
  37. Dziękuję, super drama z pięknym bardzo wzruszającym ostatnim odcinkiem, oby więcej takich :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję bardzo za tłumaczenie. tak jak pisałam wcześniej jestem w niej zakochana. drama Cudo. czekam na dodatkowy odcinek co potoczyło się z dziewczynami mam nadzieje że go wyprodukują

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za tłumaczenie, super drama

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję.Prosze o więcej bo nigdzie nie tłumaczonych.😘

    OdpowiedzUsuń
  42. Od czego tu zacząć… Chyba najpierw od podziękowań dla tlumaczy/ek. Super robota!!!
    Miałam spore oczekiwania względem tego serialu i na koniec oglądania nie wiem: śmiać się czy płakać :)
    Umówmy się. Nie jest to kino wysokich lotów, no i nie ma tym być. Ma służyć rozrywce i przyjemnemu oglądaniu bez zbytniego zastanawiania się. I tą rolę spełnia. Czekałam na chłopaków od Love is in the air. Jeden zrobil trochę postępów (znacznie mniej przytakiwania głową ze sztucznym uśmiechem i poprawiania włosów). Drugi wooow nowy nosek i niezle żelazko na twarzy, rola wkurzająca do granic możliwości.
    Do czwartego odcinka myślałam, ze nie zdzierżę, potem na szczęście było trochę lepiej.
    Ale czy brak konsekwencji w scenariuszu, nie wyjaśnione sytuacje (nadal nie wyłapałam co się w końcu z tymi laskami stało), słabiutkie aktorstwo, brak jakiegokolwiek napięcia akcji mają finalnie znaczenie?
    NIE!!!
    Jest słodziutko, jest happy end, są śliczne buźki, jest trochę śmiechu no i pare scenek (nie wybaczę scenarzyście: w pierwszym odcinku tak gorąco a potem co??? Stop klatka??? Ja pytam gdzie reszta???).
    Filmik super? Jasne, że super! Obejrze kolejny? Oczywiscie! 😊 Ale najpierw poczekam spokojnie jak nasze Pandy przetłumaczą The boy next world bo Boss i Noeul to jednak moi faworyci 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, oczywiscie nie Pandy tylko Wy. Glowa w chmurach, a wlasciwie na wakacjach i taki skutek. Kajam sie 😊

      Usuń
    2. Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami. Mnie drama zaskoczyła. Zaskoczyła w pozytywny sposób. Chłopaki to moja ulubiona para z LITA, więc mogę być mniej obiektywna. Pierwsze, na co zwróciłam uwagę to brak drażniącej ścieżki dźwiękowej, która jest dość często spotykana w tajlandzkich produkcjach. Brawo dla umiejętności montażysty (tego niestety na przykład brakowało w LITA). Jeśli chodzi o grę aktorską według mnie dobrze oddali charakter swoich postaci. I kieruję swoje podziękowania dla scenarzysty, że te "gorące" sceny przeniósł na emocje, które nam towarzyszyły, obserwując rozwój relacji bohaterów. Co do dziewczyn. Też czułam niedosyt, ale może odcinek specjalny przyniesie odpowiedź. Zobaczymy teraz jak poradzą sobie Boss i Noeul 😉

      Usuń
  43. Czy będzie tłumaczenie odcinka specjalnego? 🩷🩷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak już było wspomniane wyżej, jak się pojawi i będzie dla nas dostępny, to na pewno go zrobimy😊

      Usuń
  44. Będzie tłumaczony specjalny ep?

    OdpowiedzUsuń
  45. A będzie odcinek specjalny?

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzień dobry uwielbiam wasze tłumaczenia i chciała bym wiedzieć czy będzie tłumaczenie odcinka specjalnego z love sea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło nam ❤️ Tak, odcinek specjalny pojawi się u nas.

      Usuń
  47. Dziękuję za odcinek specjalny😍. Czekałam z niecierpliwością 😊

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście obejrzałam odcinek specjalny. Ogromne podziękowania za tak sprawne tłumaczenie!
    Jakie to słodziutkie. Fajnie zobaczyć jak związek słodziaków stal się stabilny i dojrzały, jak potrafili poukładać zgodnie swoje życie. Cała historia zakończona porządną kropką. Naprawdę bardzo sympatycznie się to oglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Oj było słodko... Miło było wrócić na wyspę, by odwiedzić chłopaków 🥰

      Usuń

Prześlij komentarz