Aku no Hadou

Tytuł: Aku no Hadou

Tytuł oryginalny: 悪 の 波動 殺人 分析 班 ス ピ ン オ フ
Tytuł alternatywny: Aku no Hado: Satsujin Bunsekihan Spinoff, Evil's Wave: Murder Analysis Squad Spinoff, Aku no Hadou ~ Satsujin Bunseki-han Spin-off, Aku no Hadou - Satsujin Bunseki-han Spin-off, Evil's Wave, Aku no Hadou
Reżyser: Daisuke Yamamoto
Kraj: Japonia
Odcinki: 5
Emitowany: 2019
Czas trwania: 25 min.
Gatunki: Suspens, Tajemnica, Kryminał, Detektywistyczny

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: W 2014 r. W mieście Kawasaki dochodzi do serii morderstw kobiet. Wszystkie ofiary zostały zabite, przez powieszenie, a publicznie nazwano je „Wiszącymi morderstwami”. Policyjne dochodzenie napotyka trudności ponieważ brak wskazówek na temat mordercy. Jednak detektyw Iguchi z Pierwszej Dywizji Śledczej obserwuje mężczyznę, którego podejrzewa, o zabijanie dla przyjemności. Czy policjant ma rację? Czy młody mężczyzna, który staje się podejrzanym, naprawdę jest winny, czy może sam jest ofiarą? Jaki jest prawdziwy motyw mordercy?

⬇️ Linki ⬇️

Odcinek 1   Cda   Fembed
Odcinek 2 Cda    Fembed
Odcinek 3   Cda   Fembed
Odcinek 4   Cda  Fembed
Odcinek 5 Finał  Cda   Fembed



Komentarze

  1. Jak to dobrze zostawić sobie taki "Torcik" na później.Dziękuję pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy odcinek i już wiem, że to jest coś, co warte jest obejrzenia u Awi. Pokręcona fabuła wciąga od samego początku i nawet nie wiem, kiedy mija pierwszy odcinek i kolejne; one są najzwyczajniej zbyt krótkie.
    Nogi Naoya, to taki podejrzany typ, tajemniczy, cichy, wiec nawet nie dziwi to obsesyjne zainteresowanie gliniarza jego osobą. O, jak mi się podoba motyw budzenia uśpionego mordercy. Niemniej, nagłe wkroczenie sielankowego życia, z sąsiadami, z przymilającą się dziewczyną, zabawy w ogródku sprawiają, że straciłam swą czujność. I tak w trzecim odcinku Nogi upewnił mnie, że On nie jest grzecznym chłopcem, stworzonym do kochania. Oj nie.
    Przy czwartym, byłam już pewna, że już wszystko wiem, to już jest koniec, nic nie muszą więcej dodawać a tu piąty mnie zaskoczył i zakończył ten mini serial sprawiając, że chcę więcej.

    Dzięki Awi za tę pozycję. To jest maleństwo, które warto było zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ta końcówka Cię zaskoczy 😋 Dramka świetna, to prawda. Super, że ja obejrzałaś, bo to rzeczywiście coś dla Ciebie 😊
      Pamiętam, że tłumacząc, też dałam się oszukać głównemu bohaterowi, że on taki niewinny, choć mrocznie wyglądający.

      Usuń

Prześlij komentarz