Antique Bakery

Tytuł: Antique Bakery

Hangul:서양 골 동양 과자점 앤티크
Tytuł Alternatywny: Seoyanggoldongyanggwajajeom Aentikeu, Antique, Prince's Bakery, Seoyang Goldong Yang Gwajajeom Aentikeu
Scenarzysta i reżyser: Min Kyu Dong
Scenarzysta: Lee Kyeong Ui
Kraj: Korea Południowa
Rok wydania:  2008
Czas trwania: 1 godz. 49 min.
Gatunki: Jedzenie, Przyjaźń, Komedia, Romans


Tłumaczenie i Korekta: Awisa

"Cukiernia, w której to mężczyźni są najsłodsi" 

Opis: Jin Hyuk (Joo Ji Hoon) ma pieniądze, wygląd, urok, wszystko oprócz szczęśliwego związku. Zakłada więc cukiernię będąc przekonanym, że wśród mnóstwa klientek znajdzie tą jedyną. Zatrudnia Sun Woo (Kim Jae Wook), utalentowanego cukiernika, który w szkole średniej był zakochany w Jin Hyuk'u. Dołącza do nich były mistrz boksu, Gi Beom (Yoo Ah In) i nieporadny ochroniarz Soo Young (Choi Ji Ho). Czterech wyjątkowych i przystojnych młodych mężczyzn prowadzi cukiernię "Antique". Choć z pozoru są beztroscy i szczęśliwi, każdy z nich  ma za sobą niezapomnianą przeszłość, z którą boi się zmierzyć. Jednak pod wpływem wspólnych relacji ich tajemnice zaczynają się ujawniać. Czy chłopcy pogodzą się z przeszłością i dadzą sobie szansę na przyszłość? Czy Jin Hyuk znajdzie swoją miłość, a może to nie miłości szukał? Dowiecie się tego wszystkiego podczas seansu z Antique.


⬇️Linki⬇️

 Ok-ru    Fembed   Cda



Komentarze

  1. Bardzo fajny film dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo , ze wydawało się na początku , że to będzie lekka komedyjka to jednak miała swój głębszy przekaz i poruszała istotny problem. Dziękuje za tłumaczenie i możliwość obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tłumaczenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, za obejrzenie i zostawienie komentarza ;-)

      Usuń
  4. Dziękuję za tłumaczenie :) świetny film

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, matko, ale to jest nakręcone tak all over the place :D :D :D i główni roztrzepani jak osy :D i teksty przednie :D i nie spodziewałam się takiego natężenia gejozy! w sumie w ogóle się gejozy nie spodziewałam, miałam zonk :D bardzo fajny film, przyjemnie się oglądało :D dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Opisu się nie czytało? A jak YAI, podobała Ci się jego postać?

      Usuń
    2. Nie czytałam opisu właśnie XD YAI jak zawsze świetny! Jeszcze mi dwa filmy z nim zostały do obejrzenia i naprawdę jestem pod wrażeniem jak dosłownie wszędzie gra inaczej! Nawet mam wrażenie, że mimika twarzy mu się nie powtarza, za każdym razem inny vibe <3 A tutaj taki młodziutki jeszcze XD

      Usuń
    3. Nie oglądałam z nim zbyt wielu filmów, ale też to zauważyłam.
      Jego Japońskim odpowiednikiem jest zdecydowanie Kento ;p

      Usuń
  6. dziękuje za literki ... zabawny i sympatyczny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę uroczy film, dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz