Someday Or One Day

Tytuł: Someday Or One Day


Tytuł oryginalny: 想見 你
Tytuł Alternatywny: Some Day or One Day? , 想见 你, Want to Meet You, Some Day or One Day, Xiang Jian Ni
Kraj: Tajwan
Odcinków: 13
Czas trwania: 1 godz. 12 min.
Rok wydania: 2019/2020 r
Reżyser: Tien Jen Huang
Scenarzyści: Hsin Hui Lin, Chi Feng Chien
Gatunki: Tajemnica, Komedia, Romans, Dramat, Fantasy


                                                                Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis:  Jest rok 2019. 27-letnia Huang Yu Xuan bardzo tęskni za swoim chłopakiem Wang Quan Sheng'iem. Jej urodzinowym życzeniem jest "znowu go zobaczyć".
Jest rok 1998. 17-letnia Chen Yun Ru jest zakochana w chłopcu, który nie czuje do niej tego samego. Jej urodzinowym życzeniem  jest "być tą, którą on pokocha".
Pewnego dnia Yu Xuan otrzymuje walkmana i kasetę od nieznanej osoby. Zasypia, słuchając jej piosenek i budzi się, widząc siedzącego obok Wang Quang Sheng'a. Kiedy wydaje jej się, że jej życzenie się spełniło, dowiaduje się, że nie jest już sobą, ale licealistką, która wraca do zdrowia po urazie głowy, a chłopak siedzący przy jej łóżku, to nie jej ukochany.
Uwięziona w czymś, co wydaje się przeszłością, prowadzi życie innej osoby. Zdaje sobie sprawę, że jeśli nie dowie się, co stało się z Yun Ru jej samej może stać się krzywda.

Czy prawdziwa miłość może znaleźć sposób na przezwyciężenie pętli czasowej?
Czy Yu Xuan dowie się co łączy ją, jej ukochanego z Yun Ru i Li Zi Wei'em? Kto chce skrzywdzić Yun Ru? Od kogo Yu Xuan dostała tajemniczy walkman? Czy uda się im spełnić życzenia?

Linki
Odcinek 1    Cda    Ok-ru
Odcinek 2    Cda    Ok-ru
Odcinek 3    Cda    Ok-ru
Odcinek 4    Cda   Ok-ru
Odcinek 5    Cda    Ok-ru
Odcinek 6    Cda    Ok-ru
Odcinek 7    Cda    Ok-ru
Odcinek 8    Cda    Ok-ru
Odcinek 9    Cda    Ok-ru
Odcinek 10   Cda    Ok-ru
Odcinek 11   Cda    Ok-ru
Odcinek 12   Cda    Ok-ru
Odcinek 13 (Finał)   Cda   Ok-ru
Scena Dodatkowa   Cda   Ok-ru

OST, PL





OST  




Komentarze

  1. Przyznam szczerze powodem dla którego sięgnęłam po tą dramę jest misiak z HIStory 2 :). Jednak po pierwszym odcinku jestem oczarowana , mam milion pytań, co, gdzie, kiedy, dlaczego JAK?!!! JAK się pytam no jak??????!!!! Podoba mi się pomysł, bohaterowie, to zagmatwanie , że nie wiadomo o co tak naprawdę do końca chodzi. Dawno żadna drama po pierwszym odcinku nie zostawiła mnie z takim wielkim WTF !!!?? .

    Czekam niecierpliwie na następne odcinki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych WTF będzie więcej więcej i coraz więcej, ale wraz z biegiem zdarzeń będą się też niektóre supełki rozplątywać ;)

      Usuń
  2. Opis bardzo zachęcający :D napewno obejrzę z zapartym tchem :) Cierpliwie czekam na więcej odcinków

    OdpowiedzUsuń
  3. po drugim odcinku dalej WTF nie schodzi z twarzy, teraz za to pytania co, gdzie, jak to możliwe normalnie zalewają mózg. Dalej nie rozumiem dlaczego chłopaki ponieśli karę akurat taką, nie wolno bić kolegów ale ja jako nauczyciel mogę was zbić ( czy ja tu czegoś nie rozumiem). Dalej utwierdzam się w przekonaniu, że Mo Jun Jie to moje serduszko kochane tej dramy <3.
    Czekam z niecierpliwością na dalsze odcinki, które może coś wyjaśnią a nie zostawią mnie znowu z wielkim WTF na twarzy po końcu odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam się, że po obejrzeniu pierwszego odcinka tutaj po polsku drama tak mnie zauroczyła, że dokończyłam po angielsku, więc wiem już wszystko i polecam! Jestem zachwycona! Dziękuję za podpowiedzenie, jak mogę interesująco spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za kolejny odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW co za serial... zakochałam się <3 . Po raz pierwszy chyba oglądając serial przeżywałam tyle emocji na raz. Postacie świetne, uczucia prawdziwe- jestem zachwycona .Obejrzałam do końca po angielsku- nie wytrzymałam,musiałam się dowiedzieć jak się skończy ta historia... Powiem jedno ,będę tęsknic za tym światem i bohaterami szczególnie za Mo Jun Ji <3 Czas spędzony podczas oglądania tego serialu była naprawdę świetnie spędzony .Na pewno kiedyś obejrzę ponownie.Dziękuję za to, że miałam możliwość obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna drama, która złamała mi serce 😭 jestem po 9 odcinku. Skończę całość to tu wrócę, 😁
    Kto jeszcze się waha mimo zachęcającego opisu, niech się nie zastanawia tylko ogląda. Cudowna drama przy której nie można się nudzić, baa składnia nawet do przeanalizowania swojej inteligencji 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co napisać , szczerze to jestem na siebie zła , ze przez tyle czasu omijałam tą dramę. Pierwsze 6 odcinków wciągnęłam w jeden wieczór a potem przystopowałam zrobiłam to z premedytacją. Wydzielałam sobie po dwa odcinki dziennie bo co ja zrobię jak to się skończy? Motyw pętli czasowej jest mi raczej znany ale taka wersja no powiem trzeba się nieźle skupiać żeby nie pogubić orientacji w wątkach i zmianach, które następują po każdym powrocie. Zmiany , które następują w bohaterach pokazane są rewelacyjnie. Bardzo dziękuję za tłumaczenie to bardzo intensywnie spędzony czas, ja cały czas knułam swoje scenariusze jakby to wszystko rozwikłać , żeby każdemu z bohaterów było dobrze. Polecam z serducha Tajwan coraz bardziej mnie pozytywnie zaskakuję. Aaaa no i muzyka no coś wspaniałego uciekam słuchać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie się cieszę, że drama Ci się spodobała. Jest cudowna pod każdym względem. Fabuła, postaci, ujęcia, muzyka, aktorstwo dosłownie wszystko jest na najwyższym poziomie. Trójka głównych aktorów dała z siebie naprawdę wszytko.
      Mimo tego, że drame omijałaś, jednak ja obejrzałaś, a to najważniejsze.😊

      Usuń
    2. Szczerze to właśnie przeżyłam lekki szok "zapoznając" się z aktorami a szczególnie z ich wiekiem. Jeszcze muszę dodać, że od dziś będę inaczej patrzeć na deszcz. Te wszystkie sceny kręcone w deszczu były cudowne. Miałam wrażenie , że był cichym bohaterem i pojawiał się we wszystkich ważnych scenach.

      Usuń
    3. Zachęcasz do rewatch'u tej dramy <3 a zazwyczaj nie oglądam tego, co przetłumaczyłam ponownie. ;p

      Usuń
  9. niesamowita. zaskakująca, inna - polecam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za tłumaczenie, zaczęłam oglądać i przepadłam, przestałam oglądać inne, a teraz ...będę szukać podobnych,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że drama przypadła do gustu 💜 Ciężko będzie znaleźć coś podobnego, ale na dla pocieszenia dodam, że szykuje nam się Someday Or One Day: The Movie

      Rozejrzyj się na blogu, może znajdziesz na nim coś innego co zdobędzie twoje serduszko.

      Usuń
  11. No widzę, że jestem spóźniona o całe lata świetlne... pierwszy odcinek mnie zachwycił... obejrzę do końca a nawet zaciągnę tu parę osób (chodzi o monitor :) ) do obejrzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi niezmiernie miło, jeśli obejrzysz 😊 Sama czy w towarzystwie. Choć obecność bliskich osób będzie pomocna, choćby do trzymania opakowania chusteczek w pogotowiu 😉

      Usuń

Prześlij komentarz