Chhapaak

 Tytuł: Chhapaak

Tytuł oryginalny: Chhapaak
Kraj: Indie
Rok produkcji: 2020
Czas trwania: około 2h
Gatunki: Biografia, Dramat, Okruchy życia


Tłumaczenie i Korekta: Awisa


Opis:  Procesy sądowe i triumf Malti, ocalałej z ataku kwasem. Od dochodzenia w sprawie ataku po postępowanie sądowe, leczenie medyczne i proces rekonwalescencji emocjonalnej. Chhapaak to historia niewzruszonego ludzkiego ducha.
„Okaleczył moją twarz, nie moją duszę”.
Malti (Deepika Padukone) została zaatakowana kwasem na ulicy w New Delhi w 2005 roku. Poprzez swoją historię film próbuje zrozumieć przyziemne konsekwencje przetrwania takiego ataku w Indiach, oraz medyczno-prawno-społeczny stan rzeczy, który ma miejsce po oblaniu kwasem i nieodwracalnym poparzeniu twarzy.

Film oparty jest na prawdziwej historii Laxmi Agarwal, która przeżyła atak kwasem.


↓ Linki

Cda  



Komentarze

  1. Nie wiem czy sama sięgnęła bym po ten film, ale ponoć było go warto obejrzeć. Powiem Ci że masz nosa do filmów i Twoje wybory padają na ciekawe pozycje. Film wart obejrzenia i poświęcenia mu chwili osobiście jest dla mnie nie pojęte co w dzisiejszych czasach się dzieje, to ja dalej kobiety są nierówno traktowane i jak coś gorszego od mężczyz, to jak jedna kobieta potrafi wyrządzić krzywdę drugiej. Film mnie zaszokował ilością przypadków które odbywają się po dzień dzisiejszy i nic tak naprawdę nie jest z tym robione. Film zmusza do refleksji, i dyskusji. Polecam tym którzy jeszcze nie widzieli, i dzięki za literki. Świetna pozycja do obejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że znalazłam u Was ten film, ciężko teraz znaleźć jakieś Indyjskie filmy, fajnie by było przygarnąć więcej takich :D. Zabieram się za oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz