Terlalu Tampan

 Tytuł: Terlalu Tampan

Tytuł Alternatywny: Too Handsome
Kraj: Indonezja
Rok produkcji: 2019
Czas trwania: 1h 45 min
Gatunek: Komedia, Romans, Familijny, Przyjaźń
Film na podstawie Webtoon'u o tym samym tytule.


Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Kulin, to chłopak, który przez swoją nadmierną atrakcyjność decyduje się spędzać 100% swojego czasu w domu, czym martwi resztę członków swojej rodziny. Za sprawą kilku okoliczności zmanipulowanych przez jego najbliższych, chłopak decyduje się pójść do szkoły. Tam pewnego dnia jego uroda zostaje wystawiona na świat zewnętrzny, a codzienne życie staje się niezwykłe.

 ⇩ Linki ⇩

Ok-ru   Cda 




Komentarze

  1. Dziękuję bardzo za tłumaczenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie widzieć, że wciąż działacie.♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas, nieprzerwanie odkąd pojawił się pierwszy post :)

      Usuń
  3. Dobra komedia fajna gra aktorska. Podobał się całej rodzince 😀. Dziękuję za tłumaczenie 😘💗🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak o 3 nad ranem wpaść na pomysł nie swój zresztą , żeby obejrzeć tak odlotowa komedie. Dawno nie oglądałam nic tak szalonego, ubawiłam się uśmiałam ale dobrze też od czasu do czasu utrwalić sobie co jest w życiu najważniejsze i jakimi zasadami powinniśmy się kierować. Dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seans się udał, mimo okropnie później pory 😋 Dzięki za obejrzenie i pozostawienie po sobie śladu 😊

      Usuń
  5. To chyba była moja pierwsza pozycja jaką obejrzałam na tym blogu i wstyd mi bo nie napisałam wtedy ani słowa 😭
    Dziękuję za wszystko ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz