Tourist

 Tytuł: Tourist

Tytuł oryginalny: ツ ー リ ス ト
Kraj: Japonia
Odcinki: 3
Rok Emisji: 2018
Reżyserzy: Smith, Yamagishi Santa
Gatunki: przygoda, przyjaźń, tajemnica, romans, życie, dramat, podróż


Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis(y):

1.

Bangkok:

34-letnia Nogami Satsuki (Mizukawa Asami) jest producentką dram. Chociaż stara się jak najlepiej, zarówno w pracy, jak i w życiu towarzyskim, nie jest zadowolona ze swojego życia. Utknąwszy w miejscu, Satsuki odwiedza uduchowione miasto Bangkok, które ma wyjątkowy pogląd na życie i śmierć. Spotyka tam Japończyka Ameku Makoto (Miura Haruma). Nie wiedząc, co robić w Bangkoku, Satsuki zaprasza Makoto, na obiad. Proponuje mu, żeby dotrzymał jej towarzystwa przez jeden dzień, a ona mu za to zapłaci. 
W czasie wspólnego dnia, zaczyna ich łączyć dziwnie bliska relacja.

Linki

2.

Tajpej:

25-letnia Tsunomori Honoka (Ikeda Elaiza) rezygnując z dotychczasowej wizji miłości, postanowiła wziąć ślub. Aby stworzyć wspomnienia z czasów panieńskich, podróżuje wraz z jej przyjaciółkami Haruko (Nimura Sawa) i Kaho (Ishibashi Natsumi) do Tajpej, miasta łączącego dawne tradycje z nowoczesną kulturą. Pierwsze dwie noce są ekscytujące, ale trzeciego dnia Honoka źle się czuje i zostaje w pokoju hotelowym. Kiedy odzyskuje siły, idzie do kawiarni, w której spotyka Ameku Makoto. Chłopak prosi ją, aby udawała, że ​​są parą. Jedna rzecz prowadzi do drugiej, a ona kończy, udając ukochaną Makoto...

Linki:

Cda    Ok-ru

3.

Ho Chi Minh:

35-letnia projektantka mody Tachibana Kaoru (Ono Machiko) podąża śladem swojego męża Taketo (Bakarhythm), który razem ze swoją kochanką (Narumi Riko) przyjeżdża do szybko rozwijającego się miasta w Wietnamie, Ho Chi Minh. Kaoru jest w trakcie rozwodu i jak na ironię, Ho Chi Minh przywołuje u niej wiele wspomnień związanych z mężem. Pewnej nocy Kaoru upija się w klubie i wtedy to, przez przypadek poznaje Ameku Makoto. Kobieta gubi telefon, który łączy ich ze sobą ponownie następnego dnia. Kaoru zaprasza Makoto na obiad, aby przeprosić za jej zachowanie poprzedniego wieczoru, a podczas rozmowy prosi, by chłopak pomógł jej „zmienić jej wspomnienia”.

Linki:

Cda   Ok-ru




Komentarze

  1. Pierwszy za mną - winny, ta myśl mi towarzyszyła już od jaskini hazardu. Przystojniak, zabawi się, okradnie, wykorzysta a Ona będzie miała swój dreszczyk emocji. Oszuka ją! Do końca nie chciałam mu wierzyć ;) Pięknie ją zmylił i mnie też. Rewelacyjne sceny, ładnie pokazane Miasto Aniołów wieczorową porą, uwielbiam takie targowiska, nawet tłumy mi na nich nie przeszkadzają; świątynie i cała reszta - mało!!

    Jutro ;) drugi :)

    Dzięki za Twoje tłumaczenie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bangkok to Miasto Aniołów? - człowiek całe życie się uczy.
      Jak mogłaś posądzać go o coś tak niegodziwego! To taki do rany przyłóż chłopak.
      Oglądaj drugi odcinek, pod pewnym względem to mój ulubiony :)

      Usuń
    2. Wiele razy już spotkałam się z określeniem Bangkok miasto warte grzechu i właśnie azjatyckie "Miasto Aniołów" :)

      Drugi jest ekstra :)
      Ileż ja razy słyszałam, że wyszaleć to trzeba się przed małżeństwem, przed - "dziećmi" aż w końcu sama zaczęłam w to wierzyć :D teraz czekam aż młodziki podrosną i wyfruną, bym na powrót mogła się skupić na sobie ;) - odnośnie "małżeństwo to cmentarz życia" - mocne!

      Nasz Turysta ma moc przyciągania. Coraz bardziej mi się chłopak podoba :) Historie wymyśla pierwszorzędne, przy jego lekkości wypowiedzi i urodzie - łykałabym wszystko co by nie powiedział :D
      Świetnie poprowadzony motyw z łysym "bandziorem", który przez moment myślałam, że zakochał się od pierwszego wejrzenia w naszym Turyście.
      Małżeństwo ze zmarłym - Oni tak na poważnie?
      Przyjaciółki, dobrze je mieć! trzeba te nasze kobiece przyjaźnie pielęgnować!
      Czy trzeci jest ostatnim? Szkoda byłoby się z nim rozstawać, takich 30 spotkań, było by mało.

      Usuń
    3. Zacznę od końca. Tak, trzeci jest ostatni.
      Czy oni na poważnie z tym małżeństwem z duchem - nie mam pojęcia. Chyba się w to nie zagłębiałam, albo po prostu już nie pamiętam.
      Jaka jeszcze lekcja płynie z tego odcinka? Taka, żeby nie jeść, jakby się dna nie miało :D
      Czekam na wrażenia po 3 odcinku ;p

      Usuń
    4. Ostatni - nie spodziewałam się tego rodzaju tematu i takiej historii u Turysty. W sumie nie wiem jak ugryźć i od czego zacząć. W filmie został poruszony temat rozstania, rozwodu, zdrady. Zraniona kobieta, żona, matka i jej motywy. Poznajemy ją gdy się bawi, gdy się upija by nabrać odwagi -?? - bo nie za bardzo zrozumiałam jej zachowanie. Osobiście prędzej bym kogoś wynajęła niż sama śledziła jeszcze męża by go przyłapać z kochanką. No ale każda kobieta w takiej sytuacji zachowa się przecież inaczej. Bardzo ważna kwestia, która została tu poruszona to motyw rozmów z dziećmi; odpowiednie do wieku dziecka wyjaśnienie sytuacji bez "emocji" ojjjj mega trudne!
      Co do męża i kochanki - głupia młoda a On typowy dupek, który usprawiedliwia swoje postępowanie zrzuceniem winy na żonę - typowe !!!! Punkt widzenia zależy od .... :)

      Wietnamski strój narodowy - Áo dài - przepiękne!! aż sobie poszperałam i męskie wydania równie piękne.

      Podobał mi się ten trzeci, niby dowiadujemy się co kieruje naszym głównym bohaterem w podróżach ale tak zostawić temat otwarty, to już podoba mi się mniej. Tu by się naprawdę przydało jeszcze kilka odc. Czy Turysta odnajdzie siostrę?

      'życie to podróż, która daje nam odpowiedzi'

      Usuń
    5. W tym trzecim odcinku ciężko nie dopatrzeć się związku z Samym odtwórcą główne roli męskiej. Ehhh...
      To otwarte zakończenie podoba mi się najbardziej. Bo życie to podróż, która daje nam odpowiedzi dopóty dopóki trwa. Myślę, że stąd to takie zakończenie, które może być też kontynuacją.
      Co do samej bohaterki 3 odcinka, ona tam bardzo ładnie powiedziała Makoto, że chce, żeby ten pomógł jej zmienić wspomnienia, bo jak dotąd Hồ Chí Minh kojarzyło jej się tylko z mężem, jak wiemy mąż znalazł sobie inną. Podobało mi się to, jak na końcu odcinka główna bohaterka uświadomiła sobie, że wcale nie życzy źle byłemu mężowi i jego partnerce, że tak po prostu, po ludzku odpuszcza - bez złości i zawiści.

      Usuń
  2. Trzy miasta, trzy zupełnie inne historie, z każdej można coś wynieść dla siebie, jest wspólny mianownik, turysta, który również wyciąga jakże znaczący wniosek dla siebie... życie to lekcja pokory które jest piękne jeżeli tylko jesteśmy w stanie od czasu do czasu pochylić przed nim głowę. Zebrać się na odwagę by zacząć coś od nowa. ❤

    1. Bangkok, ach prawie do samego końca byłam przekonana że nasz turysta to pędrak i odszukaniec 😎😂
    Poruszony problem Social Media uważam za bardzo, bardzo ważny

    2. Taipei, towarzysz na jedną noc....dobre.... dlaczego nie, można przekonać się do własnych, podjętych przez siebie decyzji... iść dalej, czy zrobić krok w tył.... rozterki przyszłej panny młodej ciekawie opowiedziane ...

    3. Wietnam, turysta i kobieta po przejściach,samotna matka, próbująca znaleźć motywację do dalszego życia, turysta jako lekarstwo na zapomnienie ... podobała mi się chyba najbardziej oboje wynieśli z tej znajomości bardzo wiele dla siebie ❤

    Super ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Niema za co ❤ literki mówią same za siebie, świetny mini serial ❤❤
    Pod tym to ja dziękuję że mogę oglądać takie perełki 😍👌

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz