Follow My Sunshine

 Tytuł: Follow My Sunshine

Tytuł Oryginalny: Sau Vạt Nắng
Kraj: Wietnam
Rok Wydania: 2020/21
Ilość Odcików: 5
Reżyser: Oril Nguyễn 
Gatunek: BoysLove, Romans, Przyjaźń

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Nhat i Van są przyjaciółmi od lat, spędzają ze sobą większość czasu. Decydują się nawet studiować na tej samej uczelni oraz dzielić wspólnie wynajmowane mieszkanie. Nhat to przystojny chłopak, który na pozór nie bierze na poważnie ani nauki, ani swojej przyszłości, za to Van to zdeterminowany, dobrze się uczący, skryty młody człowiek. To co dla wielu może wydawać się zwykłą przyjaźnią, dla innych jest wyrazem głębszych uczuć.
Jeden z nich kocha drugiego od lat, a może obaj kochają się od lat, ale z obawy "co powie" ten drugi milczą snując swoje życie, w którym zawsze jest miejsce dla tego drugiego. A może powód milczenia jest zupełnie inny? Co się stanie jeśli na horyzoncie pojawi się ktoś inny? Co się stanie, gdy w przyjaźń wkradnie się zazdrość, zazdrość dziewczyny o przyjaciela? Czy ta przyjaźń to już miłość?


Tęsknota za Tobą to moje hobby,
dbanie o Ciebie to moja praca, 
uszczęśliwianie Cię to moja odpowiedzialność,
a kochanie Cię to moje życie.

Linki

 Odcinek 1 
Cda   

Odcinek 2
Cda  

Odcinek 3
Cda  

Odcinek 4
Cda  

Odcinek 5 Ostatni
Cda 


Thái Thanh Nhàn jako Van




      Nguyễn Hoàng Duy jako Tuong



Bu Ti jako Bao Bao



Nunu 020 jako Tường Vy

Huy Quốc Lê (Huy Du) jako Nhat




Đỗ Nhật Hà jako An




Gia Huy jako Tuan Anh



Minh Ngọc jako Thanh Thao



Komentarze

  1. Nawet nie wiesz jaką mi przyjemność zrobiłaś tym tłumaczeniem. Cudnie było zrobić re-watcha , Van jest tak zagubiony jak mały chłopiec że od razu chciałoby się go przytulić. Czy Tobie też się wydaje że dziewczyna Vana nie istnieje?? Nhat czy On nie zdaję sobie sprawy, że takie gesty to nie jest zachowanie przyjaciela? Czy On to robi z premedytacja ? Dziękuję za to tłumaczenie będę tu wracać oglądać kolejne perełki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nhat jakby nie zdaje sobie sprawy z tego, że coś czuję do Van'a i tak lgnie do tego przyjaciela. Widać, że uwielbia mieć z nim kontakt skóra w skórę ( nie umiałam tego ładniej nazwać)
      I tak z wydaje mi się, że dziewczyna Van'a to fatamorgana 😂 bo przecież inaczej pokazałby ja Nhat'owi. Ciekawa jestem czym nas jeszcze zaskoczą.

      Usuń
  2. Czemu to takie króciutkie?? Dopiero zaczęłam a już koniec :( Biedulek dziś Nasz Van nie dość , że zrobił sobie kuku to jeszcze musiał zjeść i chwalić niejadalny kleik :D czego się nie robi z miłości :) Dziękuję to mi było teraz potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no niczego nie musiał, ale czuje, że z miłości chwalił ❤

      Usuń
  3. Czułam się tak mocno zachęcona tą dramą przez Ciebie i jestem nią zachwycona i oczarowana. Mimo iż zaczęła oglądać po angielsku nadrabiam każdy odcinek z Twoim literkami, dzięki temu ogląda mi się jeszcze lepiej. Drama jest cudowana po historię i bohaterów, po dobór ich ciuchów i kierunku oświetlenia przez to mam wrażenie że drama jest "magiczna". Czekam na kolejny odcinek aby poznać losy chłopaków. Po całości wypowiem się ogólnie na temat dramy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę tu często zaglądać , żeby wracać do tej historii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszce się nie skończyła, więc zaglądaj koniecznie 😊

      Usuń
    2. No wiem i rozpaczam , że za kilka dni już finał. Bardziej chodziło mi o to , że do serialu będę często wracać a tym samym do Ciebie na bloga :*

      Usuń
  5. Serce mi pękło na miliony kawałeczków jak Oni mogli to zrobić ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten 4 odcinek był mi dziś potrzebny po tym wstrząsie jaki przeżyłam wcześniej. Teraz już się to oglądało spokojniej ale nie mniej ciekawie to jak budziły się w Nhacie uczucia zazdrości jak zdawał sobie sprawę co i Kto jest dla Niego najważniejszy. Dziękuję za Twój wysiłek i cały swój czas jaki poświęcasz , żeby Nam dogodzić wrzucając kolejny odcinek z tłumaczeniem. Teraz już spokojnie 😊 będę czekać na finał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finał był taki, że z chęcią już teraz zaczęłabym go tłumaczyć, ale obiecałam sobie wieczór bez "roboty" Ciekawe czy wytrwam :D

      Usuń
  7. Aaaah jakie to było piękne zakończenie , szkoda że tak krótko i już nie będziemy miały możliwości patrzeć na Nich razem. Środy już nie będą takie same :( Dziś dwukrotnie go obejrzałam ale dopiero za drugim razem dostrzegłam jak piękne usta ma Nhat bardziej by pasowało napisać Huy Du , zawsze zachwycałam się Vanem i jego smutnymi oczami. Oj będzie mi ich brakować. Dziękuje Olu za tłumaczenie dzięki Tobie będą się mogła Nimi dłużej cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyć tych ust, to grzech 🙈 (przy okazji, wolałabym jednak Awisa, z Olą się nie identyfikuję 😁)
      Zostawiając usta Huy Du w spokoju, chłopak ma niesamowitą umiejętność grania oczami, tak jak Nhàn [Thái Thanh Nhàn] ma te umiejętność grania głosem i jego brzmieniem czy natężeniem. Cudownie zostali dobrani do tych ról, chciałoby się ich zobaczyć i razem i osobno w czymś innym.

      Co do zakończenia bardzo mi się podobało ostatnie zdanie Nhata 😍

      Zauroczyli mnie już samymi fotami do dramy i muzyką, całość jest po prostu cudowna.

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuję, że obejrzałaś 😊

      Usuń
  8. Dziękuję za tłumaczenie, wracam tu codziennie jak jakiś ćpun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi głupio cieszyć się z czyjegoś uzależnienia, ale tym razem się cieszę :) Dramka warta jest każdego nadprogramowego odtworzenia :)

      Usuń
    2. Ciesz się Ciesz bo ja znowu tu jestem .

      Usuń
    3. Kolejny rewatch? Który już? :) Skoro tak piszesz, to się cieszę :)

      Usuń
  9. Teraz to już 5 . Z tym że zaczynam buszować w zbożu, i mam zamiar obejrzeć wszystko co tu jest. A czego moje oczy jeszcze nie widziały. Chyba się tu rozgoszczę na dłużej. Więc masz fana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yupi! Bardzo się cieszę :) Jak już zdecydujesz, koniecznie napisz co wybrałaś/eś ;p

      Usuń
    2. ,,SoulMate,, komentarz na stronie. Ale tak przed snem mały rewatch na poprawę nastroju.

      Usuń
  10. super, wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jaka ładna historia a muzyka no kuźwa muzyka genialna. Gra aktorska bardzo dobra... Tylko ten język jeszcze nie jestem przyzwyczajona 😘❤️ dzięki Antha za polecenie 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna drama a końcówka? no prawie się dałam nabrać, zdecydowanie za krótka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. JAGODZIANKA: Cudowna drama...... dziękuję za tłumaczenie.... Czuję się Tu jak w Domu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo mieszane uczucia po oglądnięciu tej dramy. Generalnie fabuła moim zdaniem nie jest wciągająca (nie przeczę, że Van jest uroczy, zwłaszcza w tych okularach), ale to zakończenie? Jakby, co tu się stało? Nie rozumiem co było nie tak? Jestem zwolenniczką zwrotów akcji, ale gdy mają jakiś sens. To co mnie zachwyciło w tej produkcji to robota charakteryzatorów i scenografów. Mega wysoki poziom i dla samego obrazu ogladnelam to do końca. Z resztą większość wietnamskich BL reprezentuje w tym aspekcie wysoki poziom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz