The 9th Precinct

 Tytuł: The 9th Precinct

Tytuł Oryginalny: 第九 分局
Tytuł Alternatywny: Dì Jiǔ Fēn Jú, Di Jiu Fen Ju
Scenarzysta i reżyser: Ding Lin Wang
Kraj: Tajwan
Rok wydania: 2019
Czas trwania: 1 godz. 35 min.
Gatunki: Tajemnica, Horror, Komedia, Kryminał, Supernatural

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Przepełniony poczuciem sprawiedliwości policjant z umiejętnością widzenia duchów zostaje przydzielony do wydziału Numer 9 , który zajmuje się kontrolowaniem świata nadprzyrodzonego i pilnowaniem, by równowaga między światem ludzkim a nadprzyrodzonym nie została zachwiana.

 Linki 

Ok-ru    Cda



Komentarze

  1. No przyznam sie nie czytałam o czym to będzie , chciałam iść na żywioł i jak zobaczyłam te duchy myślę sobie jak się będę bać to wyłączę. Jednak duchy mnie nie wystraszyły hihih za to były rewelacyjnie zrobione. Sama historia fajna , ciekawa a na końcu wycisnęła ze mnie łezki i zostałam nazwana beksą. Uśmiałam się i nawet nie wiem kiedy się skończyło ten czas minął tak szybko. Bardzo przyjemny film polecam i ślicznie dziękuje za tłumaczenie. No i "Malinka" wymiatał czemu Malinka ? Zapytajcie pani która je lubi ;) Świetny , warto obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie ciacho, dla mnie Malinka - słodziak :P
      Diabolina cienka, choć narobiła kłopotów.
      Duchy - fajnie zrobione :)
      Z dziennikarką nie polubiłyśmy się ;) za to bardzo podobała mi się ta młoda - Hsueh :)
      I ja spodziewałam się czegoś mocniejszego (by móc Cię straszyć) a tu było krótko i przyjemnie, tak na odstresowanie - po ciężkim dniu ;)

      Usuń
    2. Anna, to ja się tu męczę by jako tako sklecić dla Was opis, a Ty co nawet nie czytasz 🤣 Może to i dobrze, niektóre potrafią odstraszyć od oglądania, warto iść na żywioł.

      Usuń
    3. Nie czytałam bo chciałam mieć niespodziankę, poza tym nie zawiodłam się jeszcze na Twoich propozycjach. Są różnorodne albo chwycą za serducho albo rozbawią do łez. Zawsze to dobrze spędzony czas.

      Usuń
    4. Miło mi to czytać. Ciekawa jestem, czy kolejna moja propozycja przypadnie Ci do gustu 😉

      Usuń
  2. Lekkie, przyjemne, momentami zabawne. Ghostbusters, Men in Black- takie pomieszanie ;) Zabawki godnie Jamesa Bonda - pistolet na wodę - mam, kadzidełka mam, parasolka też się znajdzie - jestem wyposażona i przygotowana w razie czego ;)
    Pierwsze słowa Anny po odpaleniu filmu - "ciacho" - ma oko ;) nasz główny to taki słodziak, widzący duchy i bardzo dobrze się jego 'wyczyny' ogląda.
    Miła pozycja - dziękuję Awisa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film od razu skojarzył mi się z RIPD- policja z zaświatów czy jakoś tak brzmiał ten tytuł.
      Świetnie się bawiłam przy tłumaczeniu, do tego nasz główny bohater i jego głos 🙈 mam niezaprzeczalną słabość do niskich głosów.

      Usuń
  3. Skusiłam się czytając komentarze, hasło "ciacho" to jeden z powodów żeby oglądać.
    Straszne nie było wcale. Śmieszne czasami. Szału nie było ale dobrze się oglądało. Zawiodłam się że tak szybko pokonali Lucyferową. Gdyby to były "siki dziewicy" nie wiem czy by tak zrobił :)
    Hsueh fajna postać.
    Dziękuję i powodzenia przy kolejnych literkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za obejrzenie i polecam inne projekty na blogu :)

      Usuń
  4. Gdy czytałam opis i oglądałam grafiki miałam wątpliwości czy mi się spodoba, ale jestem pozytywnie zaskoczona. W zasadzie oglądało się to dobrze, jeśli potraktuje się to z lekkim przymrużeniem oka XD Fabuła mimo, że bardzo fantastyczna to całkiem fajna. Jestem też pod wielkim wrażeniem jak dobrze zrobione i przedstawione sa duchy - w taki nietandetny sposób. Nie żałuję, że zobaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz