Sin

Tytuł: Sin


Tytuł: Sin
Kraj: Indonezja
Rok Wydania: 2019
Reżyser: Herwin Novianto
Scenarzysta: Johanna Wattimena
Czas Trwania: 1h40min
Gatunek: Romans, Dramat,


Na postawie noweli o tytule „Sin: God hates the sin, not the sinner”
autorstwa Faradita

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Metta i Raga nie powinni się w sobie zakochać. Ametta jest dziewczyna, która kocha zwracać na siebie uwagę i manipulować płcią przeciwną, a Raga jest chłopakiem, który nie cierpi dziewczyn takich jak Metta. Ona chce udowodnić, że on się jej nie oprze, a on sprawić, by się od niego odczepiła. 

👇 Linki 👇
Cda     Ok-ru


Komentarze

  1. Cudenko,powiem tak...fajna drama jest fajna😊🤗 jesteście zarąbiści❣️

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się cieszę na kolejny, indonezyjski tytuł. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo 😊 Ufam, że inne tytuły też przypadną do gustu 😄

      Usuń
  3. Fajny film, ładna ścieżka dźwiękowa, dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna produkcja 🤗 dziękuję, że jesteście i pozwalacie odkrywać inny świat 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama jedna, jeszcze się nie rozdwoiłam, chociaż czasem bym chciała 😆.
      Niemniej jednak bardzo się cieszę, że film przypadł do gustu. 😍

      Usuń
  5. Bardzo dobre kino. Dziękuję Awisa za opracowanie w pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny film. Bałam się zakończeni czy będzie po mojej myśli. Łezkę uroniłam. Walka w deszczu krótka acz zacna. Momenty w zwolnionym tempie SZTOS. Główny świetny, podobał mi się ❤️ dziękuję za te perełkę🥰

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz