Nation's Brother

 Tytuł: Nation's Brother

Tytuł: Anh Trai Quoc Dân
Tytuł Alternatywny: Nation's Brother
Kraj: Wietnam
Rok Emisji:  2020/21
Odcinków: 6
Czas Trwania: ~ 30 min
Gatunek: Romans, BoysLove, Komedia

Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Drama opowiada historię Minh Anh, biznesmena, który przez splot pewnych wydarzeń spędza noc z Duy Tam'em. Choć myśleli, że już nigdy więcej się nie zobaczą, spotykają się ponownie, gdy Duy Tam ubiega się o pracę korepetytora dla Gia Lam, młodszej siostry biznesmena. Czy Minh Anh zgodzi się, by nauczycielem jego siostry był chłopak, który spędził z nim noc i zdaje się tego nie pamiętać? Jak to wszystko się rozegra?

⬇⬇ Linki ⬇⬇
Odcinek 1    Cda  Ok-ru
Odcinek 2    Cda  Ok-ru
Odcinek 3    Cda  Ok-ru
Odcinek 4    Cda  Ok-ru
Odcinek 5    Cda  Ok-ru
Odcinek 6 Ostatni   Cda  Ok-ru

Obsada:








Komentarze

  1. Niezły pierwszy odcinek odnośnie, że tak szybko poleciał do łóżka z młodym. Siostrzyczkę ma niezłą, zamiast uczyć się BLki ogląda. No i końcówka odcinka jak na polsat się skończyła. Będę czekać w każdą sobotę na kolejny odcinek. Zaczął się zacnie. Trzymaj się tam dzielnie Awisa oraz Dziękuję bardzo za tę nowość. Obejrzało mi się ją przyjemnie z Twoim tłumaczeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W oczekiwaniu na kolejną sobotę, rozejrzyj się po blogu, może uda się znaleźć coś dla Ciebie :) I dziękuję za ten miły wpis :)

      Usuń
    2. Awisa, dobrze :) Dziękuję za odpisanie mi. Nie ma za co. Doceniam pracę. Mam jeszcze inne dramy do obejrzenia :). W dodatku trzeba mi obejrzeć wreszcie to, co miałam obejrzeć ;) na Twoim blogu.

      Usuń
  2. Fajnie się zapowiada. Młody jaki wykład dał przy zakupach. Siostra niezłe ziółko, coś Mi się wydaje że będzie robić za swatkę :)
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny odcinek rozwalił system. Siostrzyczka była najlepsza. W życiu bym nie przypuszczała, że niezła z niej wróżka hahaha. Jeszcze jej teksty w kuchni, jak był masażyk między jej braciszkiem a korepetytorem. Biedny Tam musi spełniać zachcianki jej braciszka oraz swojej uczennicy. Braciszek ma gadanie, ale widać chyba zaczyna mu się podobać Tam (moment oglądania profilu młodego na FB). Końcówka znowu z niezłym polsatem, najlepsza była mina siostrzyczki wobec znajomego jej Braciszka. Ciekawe kto, to? Bardzo Dziękuję Awisa za kolejne napisy i poświęcenie czasu aby zrobić następny odcinek w sobotę. Seria zaczyna mnie bawić, poprawił mój dość niedobry nastrój. Idę jeszcze raz obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że bawi. Wydaje mi się, że tak ma być - przynajmniej staram się, żeby tak było.
      Dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Buahahahaha stokrotka w słoneczki :) ja wiedziałam, że ten żarcik na polski będzie bardzo zacny :) Moje kochane Misiaczki i siostrzyczka :) Dzięki Awisa. Czekam sobie na kolejne odcineczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotka w słonecznik miało być, ale korekta wie lepiej ;) ;) ;)

      Usuń
  5. Młody został korepetytorem dzięki smykałce w handlu, jak nic zniżka na tampony przeważyła szalę na Jego korzyść ;))
    Padłam ze śmiechu.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieplutko pozdrawiam Kaczuszkę Awisę :):):):) zarechotałam okrutnie, aż mnie się dziecko wystraszyło :) Za piosenkę o kaczuszce należy się jakaś nagroda, coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczuszka również pozdrawia :D Piosenka o Kaczuszce przypomniała mi inne pioseneczki dziecięce, które tłumaczyłam - był już Lew i żabka :D

      Usuń
  7. Udało mi się skończyć 3 odcineczek. Co było ciekawe hmm ; Siostrzyczka przy skarbonkach jak duch..., jej reklamy z kremami, potem wszyscy się tulą tfu atakują jest bardzo agresywnie... Najlepsza znowu Siostrzyczka i jej cios w jajka oraz oczywiście jej propozycja masażu jajkami. A na koniec coś bardzo romantycznego. Sporo się działo w tym odcineczku, dotykanie, masowanie na koniec lądowanie w łóżeczku. Ach ta kaczuszka <3 rozwaliła system. Świetna była na koniec. Bardzo Dziękuję Awisie za napisy polskie, poświęcony czas. Czekam do kolejnej soboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiałam się, kaczuszka wygrywa, narada trzech świnek plasuje się na drugiej pozycji. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 odcinek był kryzysowy. Na szczęście wyjaśniło się, dzięki jego siostrze. Choć Siostrzyczka znów "oblała". Biedny Tam jemu dostało się za to. Phong, kolega braciszka jest zabawny i irytujący... Najlepsze było ich gadanie pod prysznicem, ale końcówka odcinka powaliła mnie dość odważnym wyznaniem. Bardzo Dziękuję za kolejny odcinek oraz poświęcony czas. Cierpliwie czekam do kolejnej soboty na przedostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 odcinek był dla mnie rewelacyjny. Wyznanie Phonga oraz jego marudzenia pijackie. Omal nie oplułam się herbatą. Najlepsza była siostrzyczka i jej paluszek, kiedy musiała zmierzyć hmm czy to, stokrotka czy słonecznik u Phonga? Zaskoczyła mnie końcówka i szantaż od osoby, której się nie spodziewałam. Bardzo Dziękuję Awisa za napisy, upload jak również poświęcony czas. Czekam na kolejny ostatni, ale nie ostatnie pisanie komentarzy tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Siostrzyczka wymiata. Młoty jaki cwaniaczek. Przyjaciel brata chyba się właśnie zakochał. A okularnik Mnie zaskoczył. Zastanawiałam się czy Tam pamięta. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. wielka szkoda, że to już koniec :(
    bardzo dziękuję za tłumaczenie :*
    soboty tu to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się kończy, coś się zaczyna :) Nie ma co smutać, zawsze można wrócić do ulubionego odcinka, czy fragmentu.

      Usuń
  13. Ach, będzie mi sobót brakować i tłumaczeń Awisy. Bardzo Dziękuję za pracę nad całą serią, która była sympatyczna, komediowa, szokująca. :))) świetnie mi się oglądało. A zakończenie było ogniste. :) Trzymam kciuki za kolejne prace tłumaczeniowe Awisy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymanie kciuków się przyda :)
      Dzięki za obejrzenie i komentowanie :* Zapraszam do oglądania innych projektów :)

      Usuń
  14. Dziękuję pięknie za literki. Siostra jest the best.
    Przyjemna pozycja. Powodzenia przy kolejnych projektach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Awisa dziękuję za polskie rewelacyjne literki, miło było sobie przypomnieć tę historię. Zapomniałam już jak wariatką była siostrzyczka, jak uroczy był korepetytor no i Twoja Kaczuszka genialna uśmiałam się. Dziękuję za ciężką pracę i czekam... na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A o co chodzi z tymi zbliżeniami na wieszaki?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, żeby z bliska obejrzeć jak piękne i artystycznie są powyginane :)

      Usuń

Prześlij komentarz