The Promise

 Tytuł: The Promise

Tytuł oryginalny: เพื่อน..ที่ระลึก
Tytuł Alternatywny: Puen Tee Raluek
Reżyseria: Jim Sopon Sukdapisit
Kraj: Tajlandia
Rok wydania: 2017
Czas trwania: 1 godz. 50 min.
Gatunki: Thriller, Horror, Dramat,


Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Fabuła filmu toczy się wokół dwóch nastoletnich przyjaciółek, Ib i Boum, które postanawiają  popełnić samobójstwo, gdy ich rodziny stoją w obliczu finansowej ruiny podczas azjatyckiego kryzysu finansowego w 1997 roku. Jednak Boum tchórzy i ucieka. Dwadzieścia lat później, kiedy ponownie odwiedza budynek ze swoją córką Bell, efekt przeszłych działań  powraca, by je prześladować.

👇 Linki 👇
Cda    Ok-ru



Komentarze

  1. Świetny film. Jest strasznie ale też niesamowicie. Bardzo byłam ciekawa która umrze, czy będzie to mamusia, czy córeczka. Na marginesie, mamusia piękna kobieta 😍
    Niedokończony hotel, zrobił na mnie niesamowite wrażenie, jak i cała sprawa z kryzysem i samobójstwami. Dlaczego dzieciaki w jakikolwiek sposób, muszą odpowiadać, za decyzje rodziców. Co one winne?! Nigdy nie pojmę rozumowania samobójcy, tym bardziej masowych samobójstw. Nie jestem też do końca pewna, czy te osoby są dla mnie słabe, czy może odważne. Myśląc o samobójstwie, odczuwam strach. Wciąż też, ten temat dla mnie jest ciekawy a zarazem niezrozumiały.
    Na koniec taka myśl mnie naszła, że lepiej po prostu, niczego nie obiecywać, by później nie musieć tego żałować.
    Dzięki śliczne za tę pozycję. Oglądałam w napięciu, niemal do samego końca. Fajno, że zrobiłaś tego tłumaczenie. Dziękuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako, że jestem fanką tajskiego kina mogę być nie obiektywna, ale uważam, że to jest film warty zobaczenia. Ma naprawdę ciekawie zarysowaną fabułę i ciekawe napisane postaci. Do tego doceniam produkcje, które nie boją się uśmiercać lub "okaleczać" bohaterów dla dramatyzmu. Szczerze polecam jeśli ktoś nie widział, albo się waha czy zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz