The Guardian

 Tytuł: The Guardian

Tytuł oryginalny: Thiên Thần Hộ Mệnh
Tytuł Alternatywny: The Guardian
Reżyseria: Victor Vu
Obsada: Truc Anh, Amee, Salim
Kraj: Wietnam
Rok wydania: 2021
Czas trwania: 2 godz. 7 min.
Gatunek: Thriller, Dramat, Horror


Tłumaczenie i Korekta: Awisa

Opis: Tragedia wokół gwiazdy V-popu rozsławia jedną z jej wokalistek wspomagających.
Choć dziewczyna zyskuje wymarzone życie, nie jest w stanie długo się nim cieszyć.
Jaką tajemnicę skrywa młoda gwiazda i co tak naprawdę ją nęka?


🧨 Linki 🧨
Cda       Fembed        Ok-ru



Komentarze

  1. Dobre.
    Dalej w muzycznych klimatach.
    Z ciekawych scen, podobała mi się akcja pod prysznicem, przy wyciąganiu włosów z odpływu, to było mocne :)
    Spotkanie u nawiedzonych 'sióstr' na 'herbatkę' z lalkami - byłabym jak przyjaciółka głównej, mocno zniesmaczona.
    To, że główna popłynęła z tym całym obrzędem, że dała się wytatuować na plecach (igłą) -jakaś masakra; jak rozmawiała z lalką - mamusia i córeczka - sfiksowała.
    Też zastanawiające, czemu główną nawiedzała nasza 'gwiazda', czyżby wyrzuty sumienia zżerały od środka, ale czy musiała tak skończyć. Do tego zemsta posunęła się na tyle daleko, że i niewinna osoba na tym ucierpiała.
    Na plus, ładni aktorzy :) dobra muzyka, ładne stroje, scenografia, mocne kolory (dobrze się ogląda).
    Dobra odmiana po romansach, zatęskniłam za horrorami, jak już zasmakowałam, będzie trzeba sobie jeszcze jakiegoś poszukać.
    Dzięki śliczne za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za za obejrzenie :* Przyznasz, że nie jest to typowy straszak, prawda?

      Usuń
    2. To ja dziękuję za przetłumaczenie i udostępnienie, żebym mogła obejrzeć :*
      To prawda, nie jest zwykłym horrorem. Podobały mi się muzyczne akcenty, siedziałam z shazamem w ręku :D no i główna - zachwycałam się jej figurą w sukienkach (jaka to jest filigranowa dziewczyna). Ukrywany sekret dręczył naszą główną, aż było mi jej żal. I nie mogłam zrozumieć oglądając, podejścia fanów 'gwiazdy' - to jej się stała krzywda, a potraktowali ją jak tą najgorszą :(

      Usuń
    3. Masz całą playlistę z muzyką pod linkami z filmem :D po co Ci ten shazam był potrzebny? :D

      Usuń
    4. Ano, zobaczyłam jak już obejrzałam film 😁

      Usuń
  2. Wiesz jak bardzo nie lubie horrorów i juz kilka miesiecy temu kiedy pokazałaś mi zwiastun wiedziałam ze tego nie obejrzę. No ale czego się nie robi...prawda ;) Tak szczerze bałam sie ze to bedzie cos mocno strasznego, obrzydliwego a to był całkiem miły thrillerek , trzymający w napięciu. Dziewczyny prześliczne Truc Anh juz dobrze znałam, kolejna genialnie zagrana rola. To przerażenie w oczach, te emocje na twarzy naprawdę podobała mi się. Salim piękna i utalentowana , na pewno przyjrzę się jej bliżej. No ale najcudniejszy był Samuel An te jego oczy , mogłabym tu wzdychać ale się powstrzymam. Jeśli chodzi o fabułę to no cóz niczego odkrywczego tu nie było. Wiele widziałam podobnych filmów gdzie była zbrodnia, zemsta i kara, jednak laleczki fajnie podnosiły napiecie. Wątek laleczek sam klimat zemsty przypominał mi troszkę "Laleczke Chucky" ale nie brakowało tego dreszczyka emocji. Muzycznie chyba nie moje klimaty , prócz 2 piosenek które spiewała Mai Ly ich poszukam na pewno. Dziękuje za kolejna wietnamską ucztę i to , ze mimo oporów zdecydowałam się obejrzeć.Nie żałuję. Dziekuję Awisa za jak zawsze genialne tłumaczenie i za tak lubiane przez mnie wyróżnianie piosenek innym kolorem czcionki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć o najładniejszej według mnie i najbardziej racjonalnie myślącej, ślicznej Amee jej rola najlepszego przyjaciela pokazała , że jednak Anioł stróż istnieje i czasami przysyłany jest w postaci najlepszego przyjaciela, tylko żeby nie wpaść w kłopoty należałoby brać jego rady do serca i do głowy.

      Usuń
    2. Wszystkie piosenki masz na playliście wyżej.

      Usuń
    3. A co do samego filmu, to jeśli patrzeć na niego z perspektywy gatunku jaki miał przedstawiać czyli głównie "horror" oraz patrząc na całość z perspektywy głównej "zmanipulowanej przez innych " postaci to był on zupełnie inny niż można było zakładać. Inny od "horrorów/thrillerów jakie do tej pory widziałam.

      Usuń
  3. Dawno nie widziałam tak dobrego horroru. Polecam każdemu (nawet tym którzy nie gustują w takich klimatach), bo naprawdę dobrze się to ogląda. Sam styl rozwiązania fabuły był genialny, zupełnie się tego nie spodziewałam. Myślę, że gdybym miała stworzyć top azjatyckich horrorów to ten znalazł by sie w czołówce. Dzięki za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz