TharnType 2 Special: TheWedding Day

 TharnType 2 Special: The Wedding Day


Tytuł oryginalny: เกลียดนักมา
Tytuł alternatywny: TharnType 2 Special: The Journal of TharnType's Wedding
Kraj: Tajlandia
Reżyseria: Pique Passawut Sukbua
Rok emisji: 2021
Czas trwania: 1h20min
Gatunki: Romans, Komedia, BL, Młodzieżowy

Tłumaczenie: Moana
Korekta: Majo
Czasówka: Nimilka

Opis: Tharn i Type są razem od 7 lat i obaj są zajęci swoimi karierami. Brat Tharna, Thorn podczas rodzinnego spotkania oświadcza się swojej dziewczynie Am. Na wieść o ślubnych planach brata, Tharn wyraża swoje pragnienie, aby również wziąć ślub. Type odrzuca ten pomysł, a jednym z powodów tej decyzji jest jego wstąpienie do zakonu. Po opuszczeniu jego murów Type ponawia temat… 
Czy nadejdzie dla bohaterów ten wielki dzień? Czy na koniec będzie można dopowiedzieć słowa „żyli długo i szczęśliwie”? Bądźcie gotowi na spotkanie z miłością...

💍Linki💞


Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.

Komentarze

  1. Kocham was za dodanie tego odcinka 🥰🥰🥰
    Tak bardzo na niego czekałam 🥰🥰🥰
    Dziękuję 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud, miód i orzeszki ❤️❤️ a zaczęło się od nienawiści 🙁 a tu taki finał ☺️🤗
    Dziękuję za tłumaczenie i korektę
    KM😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, dzięki, dzięki. Super tłumaczenie.
    Ten film to piękne podsumowanie historii przyjaźni i miłości. życzę im długiego życia We dwoje albo i więcej bo byli by wspaniałymi ojcami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Dopełnienie Wszystkiego 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie! oglądałam go wiele razy po angielsku i zawsze chciałam zobaczyć polski przekład :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dużej chmury mały deszczyk...Moje oczekiwanie na polskie literki napięły się jak cięciwa łuku, ale strzała trafiła w tarczę jak wystrzelona przez amebowatego typa jeżdżącego czarnym Mustangiem 🥴 (Takie tam "Geny" 😁)...Mimo wszystko bolszoje spasiba za pracę nad epilogiem wzorcowej dramy BL ever! ❤️❤️❤️("Trzy serca" filmowo dla każdej siostry w wierze 😁).

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu zobaczę ich ślub. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Kochana. Ja z takim zapytaniem. Czy tylko ja mam coś takiego że mi się nie odtwarza? Sprawdzałam na telefonie i na laptopie też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i jest wszystko dobrze. Proszę spróbować odświeżyć stronę lub zmienić jakość pliku (często to drugie pomaga).

      Usuń
    2. wielkie dzięki za 10 razem poszło. do spełnienia brakowało mi tylko tego. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Usuń
    3. Cieszę się, że się udało😊❤️

      Usuń

Prześlij komentarz