Unintentional Love

 Unintentional Love 



Ttuł Oryginalny: 비의도적 연애담
Tytuł alternatywny: Biuidojeog Yeonaedam
Kraj: Korea Południowa
Reżyseria: Jang Eui Soon
Odcinki: 10
Rok emisji: 2023
Czas trwania: 35min
Gatunki: BL, Romans, Dramat

Tłumaczenie: Moana
Korekta: Majo
Czasówka: Nimilka

Opis: Ji Won Young młody pracownik korporacji uwikłany w podejrzane interesy swojego bezpośredniego przełożonego zostaje odwołany ze stanowiska. Aby uciec od rzeczywistości, udaje do Gangneung, gdzie przypadkowo odkrywa, że ulubiony artysta prezesa Yoon Tae Joon, który nagle zniknął z artystycznego świata dwa lata temu, żyjąc pod pseudonimem, prowadzi mały sklep z ceramiką. Postanawia go śledzić i znaleźć sposób na nakłonienie do powrotu. Czy spotkanie surowego artysty może być szansą dla Won Younga na odzyskanie pracy? Co się stanie, gdy młody mężczyzna zacznie kwestionować swoje motywy, a Tae Joon odkryje, że był szpiegowany przez cały ten czas?

⬇ Linki 

Odcinek 1: CDA
Odcinek 2: CDA
Odcinek 3: CDA
Odcinek 4: CDA
Odcinek 5: CDA
Odcinek 6: CDA
Odcinek 7: CDA
Odcinek 8: CDA
Odcinek 9: CDA
Odcinek 10: CDA 

Ost

Fallen for U" - Gongchan     CDA


Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.


Komentarze

  1. Po 1 odcinku jestem zakochana w tej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tej serii🥰

      Usuń
  2. Nie ty jedna, cudna jest🩷

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Długo czekałam na tą serię. Praca ekipy jest dla mnie bezcenna. Jeszcze raz dziękuję za wysiłek włożony w przygotowanie tłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodoba mi się lekcja ceramiki i praca Won Younga z naczyniem, którego ulepił. Ach ta miłosna ceramika. Faktycznie nieśpieszne sceny dodają uroku tej serii. Jak wzajemnie poznają się. Dziękuję ślicznie za pracę Dziewczyny🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykły serial… potrafi skraść serce… cudownie ukazane emocje bohaterów, które my jako widzowie możemy poczuć 🥰

      Usuń
  5. nie wiem czemu ale u mnie nie dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziliśmy i oba linki działają.

      Usuń
  6. U mnie tez nie działa 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Czasami trzeba odświeżyć kilka razy, aby zadziałało.

      Usuń
  7. Linki działają. Sprawdzamy je po każdym sygnale od Was, że jest problem… czasami wystarczy tylko kilka razy odświeżyć stronę.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie się przy 3 odcinku otwiera inny film

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzany 3 odcinek. Z każdą sceną między bohaterami rodzi się niewidzialna, piękna więź. Cudowny odcinek. Dziękuję Moana, Majo i Nimilka za pracę nad nim. 🧡🧡🧡💖💖🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna drama. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się smuce że tylko 10 odc 😔😔😔 cudna drama 🥰 dziękuję za tłumaczenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooooooo już tylko jeden odc i koniec 😔😔😔😔 No nie chcę za szybko się kończy 🤦‍♀️🤦‍♀️
    Bardzo fajnie się ją ogląda 😁 i przyjemnie patrzy na wszystkich aktorów 🤩🤩🤩
    Dziękuję jeszcze raz za tłumaczenie 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy tylko mi się tnie i słabo ładuje CDA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i wszystko ładuje się jak powinno. Myślę, że to może być kwestia internetu lub przeciążenia na stronie.

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba, dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super seria, bardzo urocza. Dziękuję za tłumaczenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ to było cudowne przeżycie ❤️❤️ co za drama. Jest całkiem wysoko na mojej liście wśród koreańskich BL. A literki pl dodają takiego kopa 💪💪💪 aż żal, że to już finał. Ileż ja znowu zdjęć na trzaskała 😁😁😂😂 będę liczyć teraz ile razy się tulili do siebie bo chyba sporo w tej dramie było przytulasów i te piżamki na koniec bombowe 🥰🥰DZIĘKUJĘ 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta drama również moje serce skradła... Od pierwszych przetłumaczonych zdań... Niezwykła relacja obu par... cudownie ukazane emocje... Tyle w niej subtelności... Nie było łatwo się rozstać z nią❤️ Proszę dać znać ile tych przytulasów było😉

      Usuń
  18. Cudowny😍 Piękna miłość i historia pokazana w bardzo delikatny sposób. ♥️😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Subtelnie... Korea potrafi w emocje❤️

      Usuń
  19. Pierwszy odcinek a ja już zakochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się inaczej... Człowiek przepada z kretesem😉❤️

      Usuń
  20. Bardzo dziękuje za przetłumaczenie tak Cudownej dramy . Była fantastyczna. U mnie była to miłość od pierwszego odcinka. Bardzo ją Polecam. Dla mnie tylko szkoda że tak mało było drugiej pary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się... Dla mnie również drugiej pary było zdecydowanie za mało... Ich historia była bardzo ciekawa... Cieszymy się, ze drama się podobała❤️

      Usuń
  21. Jak wpisałam tytuł w CDA.pl wyświetlił się komunikat że nic nie znaleziono. Trzeba się gdzieś specjalnie zalogować żeby to obejrzeć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy kliknąć w "CDA", które jest przy danym odcinku. To link, który bezpośrednio przenosi do odcinka.

      Usuń
  22. Mam klika ulubionych koreańskich dram, które są "polepszaczami" nastroju. W tej jestem totalnie zakochana. Każdy odcinek oglądałam już kilka razy. Jeszcze raz dziękuje za czas poświęcony na jej tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niewątpliwie ta drama chwyta za serce... Piękna relacja głównych bohaterów... Cudownie ukazane uczucia... ❤️

      Usuń
  23. ... u mnie też nie działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdym takim sygnale od Was sprawdzamy linki. Wszystkie działają. Czasami nawet parę razy trzeba odświeżyć stronę.

      Usuń
  24. Przepiękna drama🥰💖Dziękuję bardzo że ją pratłumaczyliście. Wrócę do niej nie raz💕

    OdpowiedzUsuń
  25. tyle rekomendacji a mnie sie nie otwiera zaden odcinek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i wszystkie odcinki otwierają się w CDA... Problem więc nie leży po naszej stronie.

      Usuń
  26. Na początku spodobała mi się piosenka, później okazało się, że pochodzi ona z tej dramy. Cieszę się, że znalazłam ją u Was z polskimi literkami. Po jej obejrzeniu przepadłam. Drama jest cudna. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewątpliwie ta drama zapada w pamięć. Cieszymy się, że i Tobie się podobała❤️

      Usuń
  27. Ale to cudna seria <3 dziękuję za możliwość oglądnięcia. Jesteście THE BEST :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Historie typu nie chce cierpieć próbując znowu zaufać tworzac związek z kims kto mnie kocha ale cierpię bo już w sumie kocham ale nie bo przecież nie zaufam są trochę zabawne;) ale chłopaki są boscy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 Tak w skrócie... To prawda główni bohaterowie są wspaniali... świetnie zgrali i oddali emocje... Ale to w końcu Korea🥰

      Usuń
  30. A mi nie działa 🥲

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejna świetna drama z ciekawą fabułą, bohaterami, którym kibicujemy i darzymy sympatią, dobrą grą aktorską i chemią między panami. Wielkie dzięki za nią!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przeczytałam Wasze komentarze i skusiłam się na obejrzenie tej dramy, potwierdzam bardzo przyjemna i mega wciągająca od pierwszego odcinka. Dziękuje i polecam jak ktoś jeszcze nie widział :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buuu. Czy Tylko ja mam problem z 9 odcinkiem? CDA pokazuje mi brak filmu mimo kilkukrotnego odświeżenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam. Odcinek wchodzi bez problemu, więc problem nie leży po naszej stronie. Czasem jeszcze pomaga zmiana jakości filmu.

      Usuń
  35. Jest!! Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anna: Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki , super dramka

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały serial. Świetnie zagrany. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Drama bardzo dobra, dzięki za podanie linków, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra zdecydowanie i niejedyna taka u nas😉 I oczywiście pod każdą przetłumaczoną przez nas dramą czy filmem mamy podane linki. Więc można oglądać do woli😊

      Usuń

Prześlij komentarz