I Feel You Linger In The Air

 I Feel You Linger In The Air


Tytuł oryginalny: หอมกลิ่นความรัก
Tytuł alternatywny: Scent of Love, The Fragrance of Love, Hom Klin Khwam Rak
Kraj: Tajlandia
Scenarzysta: Jungjing Wanna Kortunyavat , Somchai Tidsanawoot , Tan Ekarin Mungmee
Odcinki: 12
Rok emisji: 2023
Czas trwania: 46 min
Gatunki: Boys Love, Historyczny , Romans , Dramat , Fantasy



Tłumaczenie: Moana
Korekta: Majo
Czasówka: Nimilka


Opis: Jom to młody architekt odpowiedzialny za renowację starego domu w Chiang Mai. Podczas realizacji projektu zaczyna mieć dziwne sny o sobie i tajemniczym mężczyźnie z przeszłości. W tym samym czasie musi zmierzyć się z zawodem miłosnym, gdy jego ukochany postanawia zakończyć ich związek. Kierowany silnymi emocjami wsiada za kierownice pod wpływem alkoholu. Ulega wypadkowi, wpadając do rzeki Ping. Budzi się wśród wspaniałego zapachu kwiatów frangipani w latach dwudziestych XX wieku. Czy odnajdzie się w nowym środowisku? Co się stanie, gdy Jom spotka mężczyznę ze swoich snów? Czy będzie w stanie wyrzec się uczucia w czasach, gdy społeczeństwo nie akceptuje związków tej samej płci?

🌸 Linki 🌸

Odcinek 1: CDA

Odcinek 2: CDA

Odcinek 3: CDA

Odcinek 4: CDA

Odcinek 5: CDA

Odcinek 6: CDA

Odcinek 7: CDA

Odcinek 8: CDA

Odcinek 9: CDA

Odcinek 10: CDA

Odcinek 11: CDA

Odcinek 12: CDA

🌸 OST 🌸




Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.

Komentarze

  1. Postanowiłam zajrzeć i tu... Chociaż nie wiem czy wytrzymam bo to Historyczny dramat bardziej 🤔🤣 Życzcie mi powodzenia 😆😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, można zakochać się w tej serii. Cudna jest 😍. Dziękuję za jej tłumaczenie 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłabym oglądać bo naprawdę ciągnie mnie strasznie do tej serii ,ale czekanie na kolejne dwa odcinki to będzie masakra więc poczekam do końca tłumaczenia. Bardzo dziękuję za literki😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się... dwa ostatnie odcinki będą teraz najtrudniejsze... Gdybym mogła zrobiłabym to samo... Chyba pierwszy raz zdarza mi się, że kompletnie nie mam scenariusza na to zakończenie... nie wiem czego możemy się spodziewać...

      Usuń
  4. Obejrzałam, seria jest przepiękna nie zawiodłam moich oczekiwań. Dwa ostatnie odcinki rozszarpały mnie emocjonalnie. Do samego końca nie liczyłam na happy end. Dobrze że się myliłam. Jeszcze raz ślicznie dziękuję za tłumaczenie ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... dwa ostatnie odcinki były trudne... Wzruszenie mnie nie opuszczało... Trudno było tłumaczyć, gdy łzy cisnęły się do oczu... Niezwykła historia... Dla mnie idealna pod każdym względem... Również bałam się zakończenia... Wiedziałam jakie było w powieści, ale tu mogłam się spodziewać wszystkiego. Teraz czekamy na odcinek specjalny i liczymy na drugi sezon ❤️

      Usuń
    2. 2 sezon potwierdzony co prawda to bedzie chyba inna historia ale mam nadziejej ze nie zawiedzie jak ten cudowny 1 sezon... dziekuje za tlumaczenie :)

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę że będzie tłumaczony odcinek specjalny 😍😍 a o drugim sezonie nic nie wiedziałam ale będę czekać z niecierpliwością 😁😁😁

      Usuń
  5. Mnie trochę rozczarowuje zakończenie w domku, tzn. jest tak, jak chyba powinno być, ale nic tego nie wyjaśnia. I fakt, ostatnie odcinki dają emocjonalnie popalić. To, co mnie najbardziej urzekło w tej serii, to piękne zobrazowanie miłości, dali jej tyle czasu w scenach, w gestach aktorów, że można było ją poczuć z ekranu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wielu z nas właśnie takiego zakończenia oczekiwało i spodziewało się. Tym bardziej, że właścicielką domu, która poprosiła firmę Joma o jego remont była właśnie mama Yaia z przeszłości. Seria pod względem wizualnym była piękna. Główni aktorzy byli idealnie dobrani. Intymność, która potrafili stworzyć była magiczna. I tak jak piszesz ukazanie relacji i uczuć między bohaterami było wręcz autentyczne, a widz mógł to poczuć.

      Usuń
  6. To jest jedna z piękniejszych dram jakie obejrzałam. Czekam z utęsknieniem na tłumaczenie ostatniego odcinka bo ogladalam po angielsku a nie jestem biegła w tym języku:)). Przepiękna przecudowna historia o miłości absolutnej, ponad wszystko wspaniałym pięknym uczuciu które poko na wszelkie przeszkody z czasem włącznie. Magiczny klimat w którym to uczucie sie rozwija jest dopełnieniem tej bezgranicznej miłości. Powiem szczerze że zazdroszczę om aż takiego uczucia i mimo ze sama mam udane życie to chciałabym przeżyć tak ogromną miłość taką bezgraniczną w której można sie zatracić. Dawno nie towarzyszyły mi takie emocje i łzy wzruszenia. Z całego serca dziękuję za cudowne piękne tłumaczenie i za możliwość obejrzenia. Jesteście wspaniale I wielkie :)). Dziękuję dxiękuje dziękuje:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Miałam wielkie oczekiwania do tej serii, gdy pierwszy raz zobaczyłam trailer.... Nie zawiodła mnie... Pod każdym względem była idealna... Montaż scen, ścieżka dźwiękowa, aktorzy głównych ról... Wspaniała historia... Śmiało mogę powiedzieć, że to najpiękniejszy obraz uczucia między dwojgiem ludzi przedstawiony w dramie BL... Ostanie dwa odcinki ogromnie emocjonalne... Trudno było powstrzymać łzy... Wzruszenie towarzyszyło mi od pierwszych minut 11 odcinka... Ja również dziękuję za podzielenie się wrażeniami i za miłe słowa❤️

      Usuń
  7. Dziękuję za cudne przeżycie dzięki Wam. Piękna seria <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy będzie 2 sezon ? Zakończenie na to wskazuje
    ... Te po napisach końcowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie nie potwierdzono drugiego sezonu. Mamy nadzieję, że twórcy jednak zdecydują się na niego. Będziemy śledzić informacje na bieżąco i ewentualnie informować. Teraz czekamy na odcinek specjalny.

      Usuń
  9. Skończyłem dramę dosłownie dwa dni temu. Ja pitole... rozryczałem się mega na dwóch ostatnich odcinkach. Dla mnie osobiście 12/10. Naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to doskonale. Również nie mogłam powstrzymać łez. Już dawno nie doświadczyłam takich emocji przy dramie. Niesamowity uczuciowo serial.

      Usuń
  10. Ciężko było mi przejść przez pierwsze odcinki, ale to głównie dlatego, że miałam ogromny zastój w oglądaniu. Porzucałam praktycznie wszystko po kilku minutach. Tym razem się nie poddałam i - ojejku! - przepadłam! Może nie płakałam, ale coś we mnie drgnęło. Relacja między postaciami była cudowna. Zakończenie mnie nie usatysfakcjonowało, aż poczytałam o tym i okazało się, że zrozumiałam je zupełnie inaczej niż jest w nowelce. Zachciało mi się nawet ją przeczytać, ale najpierw trzeba by ją zdobyć :).
    Za to zauważyłam, że w zeszłym roku wyszedł odcinek specjalny "Scent of Memory", na pewno go obejrzę :D.
    I, podobnie jak inni, mam nadzieję, że drugi sezon też będzie - trzeba tu całkiem sporo wyjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o "Scent of Memory" jak tylko zostanie udostępniony dla większej ilości odbiorców, to oczywiście będziemy chcieli to przetłumaczyć. Druga sprawa to powieść. Zachęcam do przeczytania i zaznaczam, że dość znacznie różni od serialu, a kupić ja można w aplikacji Meb. Sama tłumacząc, posiłkowałam się nią, by lepiej zrozumieć historię, jak i samych bohaterów. Produkcja jest piękna w całej swojej oprawie. Dla mnie osobiście to jeden z lepszych (jak nie najlepszy) tajski serial. Nie jest typową fabularną masówką, która niestety ostatnio zalewa nas z tego kraju. A co do drugiego sezonu to również na niego liczymy. Na razie reżyser na swoich mediach społecznościowych pisał, że nie planuje, ale przy tak otwartym zakończeniu zawsze może zmienić zdanie i na to liczymy.

      Usuń
    2. Byłoby super, gdybyście przetłumaczyli "Scent of Memory". Próbowałam kiedyś przeczytać książkę po angielsku, ale nie jest to dla mnie najłatwiejsze zadanie, więc nie wiem, czy podejmę się czytania "I Feel You Linger In The Air", ale kto wie :).
      Domyślam się, że znacząco się różni. Właściwie ciekawi mnie głównie scena na koniec - to jest jakoś w trakcie, że Yom nie trafia do domu tylko znowu cofa się w czasie? Bo dziwnie rozegrali zakończenie... Jakby scena po napisach działa się po scenie końcowej.

      Usuń
    3. Jom w powieści nie wrócił do swojej przyszłości, ale od razu przeniósł się do czasów Komadora Yai... Zapewne Twórcy chcieli dać nam szczęśliwe zakończenie stąd takie fabułowe posunięcie...

      Usuń
    4. Powieść jest podzielona na dwie części... Pierwsza to ta, która została przeniesiona na ekran, druga zaczyna się sceną, gdy Jom spotyka Komandora Yai w roku 1800.

      Usuń
    5. Dziękuję za wyjaśnienie. Coś czułam, ze w dramie namieszali.
      I byłabym wdzięczna za usunięcie pozostałych komentarzy, coś mi nie wyszło logowanie :)

      Usuń
  11. Właśnie skończyłam oglądać. Nie pamiętam kiedy ostatnio coś mnie tak wciągnęło i rozwaliło emocjonalnie. Ten serial to prawdziwa perełka. Przepięknie pokazane uczucia pomiędzy bohaterami, cudna muzyka. Po prostu cudo. Z niecierpliwością czekam na odcinek specjalny. Ogromne dzięki za tłumaczenie, świetna robota!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy❤️Zgadzam się to przepiękna historia. Dla mnie to najlepsza drama 2023 roku.

      Usuń
  12. Właśnie skończyłam oglądać i tak jak wszyscy rozwaliły mnie dwa ostatnie odcinki, piękna naładowana emocjami drama, dziękuję ps czytałam komentarze, że ma być jakiś odcinek specjalny, czy wiadomo kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️Odcinek specjalny wciąż nie jest dostępny, ale pamiętamy o nim i jak tylko się pojawi zostanie przetłumaczony.

      Usuń

Prześlij komentarz