Bon Appetit

 Bon Appetit


Tytuł oryginalny: 본아페티
Reżyser: Hwang Kyu Il
Studio: NEW
Kraj: Korea Południowa
Rok emisji: 2023
Odcinki: 8
Czas trwania: 30 min
Gatunki: Romans, Kulinarny, Komedia, Boys Love
Tagi: sąsiedzi, pracownik biurowy, szef kuchni, ponowne spotkanie

Tłumaczenie: Moana
Korekta: Majo
Czasówka: Nimilka

Opis: Do Hoon to pracownik agencji marketingowej, pracoholik, często pracujący w nadgodzinach, który nigdy nie ma czasu na przygotowywanie posiłków. Jego nowym sąsiadem jest Yoon Soo początkujący restaurator, doskonały szef kuchni, który zauważając jego niezdrowe nawyki żywieniowe, zaprasza go na wspólny posiłek. I można pomyśleć, że właśnie tu zaczyna się wspólna historia obu mężczyzn, ale czy rzeczywiście tak jest?

🍱 Linki🍱

Odcinek 1: CDA
Odcinek 2: CDA
Odcinek 3: CDA
Odcinek 4: CDA
Odcinek 5: CDA
Odcinek 6: CDA
Odcinek 7: CDA
Odcinek 8: CDA

🍱Ost🍱




Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.

Komentarze

  1. ❤️❤️❤️ Dziękuję za tłumaczenie 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. O! cudownie! Czekałam na tą dramę. Szczere podziękowania za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tłumaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna drama dziękuję za tlumaczenie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na 3 odcinku i papa mi się nie zamyka. Cały czas szczerze się do telefonu tak jak główny do ukochanego 😁 Korea takie cuda czyni z BL- kami ❤️ dziękuję za literki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁To prawda, czynią cuda. W tym serialu jest wszystko. Chwile zabawne, ale również pełne emocji. A relacja głównych bohaterów niezwykła❤️

      Usuń
  6. Dziękuje bardzo za literki . jedna z lepszych dram koreańskich BL. Warto było zarwać nockę dla niej. główni idealnie do swoich ról . Bardzo ją polecam. Będę do niej wracać❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Zgadzam się. To była prawdziwa uczta dla zmysłów. Świetni bohaterowie, idealnie wplątany w fabułę wątek kulinarny i emocje, które udzielały się widzowi🥰❤️

      Usuń
  7. Dzięki za tłumaczenie 🥰 Chciałam się zapytać,czy chcecie opublikować "Make a Wish" z Flukiem? Chciałam obejrzeć po polsku,więc sobie przetłumaczyłam,mogę udostępnić szerszej publiczności,tylko ktos musi wrzucić całość na CDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igo, masz możliwość odezwania się do nas na priv, np. przez Messengera lub Discord?

      Usuń
    2. Mam messenger,tylko muszę wiedzieć,kogo mam przez niego namierzyć ;)

      Usuń
    3. Napisz do nas wiadomość na naszej stronie na FB.

      Usuń
  8. Dziękuję za tłumaczenie tej pięknej kdramy, połknęłam ją o poranku. Dzięki Wam mój dzień będzie miły a jeszcze wczoraj tak się nie zapowiadał. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤️ Cieszymy się, że mogłyśmy choć odrobinę poprawić Twój dzień😊

      Usuń
  9. czy tylko mi to nie działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę spróbować odświeżyć stronę (nawet kilka razy). Po naszej stronie jest wszystko ok.

      Usuń

Prześlij komentarz