Once Again

 Tytuł: Once Again 


Tytuł oryginalny: 다시나를찾아와
Tytuł Alternatywny: Come Back to Me, Coming Back Again
Kraj: Korea Południowa
Odcinki: 8
Rok emisji: 2022
Czas trwania: ~ 25 min 
Gatunki: Drama BL, Młodzieżowa, 


Tłumaczenie: Bella
Korekta: Motorollo

Opis: Co byś zrobił, gdyby życie dało ci szansę na powrót do przeszłości i na zmianę przeznaczenia? 

Shin Jae Woo, który żyje bolesnymi wspomnieniami i obwinia się o wydarzenia z przeszłości - taką szansę właśnie otrzymał. Po 15 latach wrócił do akademika, w którym mieszkał Kang Ji Hoon, człowiek, którego Jae Woo podziwiał najbardziej na całym świecie. 

Co zrobi, kiedy okaże się, że cofnął się w czasie o 15 lat i ponownie spotyka Kang Ji Hoona? Czy uda mu się rozsupłać zagmatwane nici losu? Czy ta dwójka ma szansę na szczęśliwą przyszłość?

⬇  Linki 
Odcinek 1   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 2   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 3   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 4   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 5   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 6   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 7   DOOD   CDA   OK.RU
Odcinek 8   DOOD   CDA   OK.RU


Komentarze

  1. Wow ale cudna drama 🥰 bardzo mi się podoba. Kang Ji Hoon ma piękny głos. Dziękuję za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się super. Jeżeli dam radę to poczekam na całość tłumaczenia. Dziękuję za literki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna tą drama 🥰 zdźiebko smutno na końcu się zrobiło ale jak on go pięknie obejmował 😊😊miód na moje oczy. I zapowiedz kolejnego odcinka świetna 👍👍. Kolejny raz dziękuję, że podjęliście się tłumaczenia tej dramy 🥰 🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczna drama

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam, że ta drama doprowadzi mnie do łez… Piękne aktorstwo (wiarygodne w bólu i smutku, emocje bohaterów idealnie pasowały do narracji)… fabuła niepowtarzalna… ścieżka dźwiękowa potrafiła uchwycić każdy nastrój sceny… Nie mogłam przestać oglądać… Ogromnie dziękuję za tą niezwykłą podróż w czasie… za tłumaczenie… za poświęcony czas… 💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże znowu sie zbeczałam. wy jak coś tu tłumaczycie to zawsze doprowadza mnie do płaczu. Dziękuje bardzo za tłumaczenie Drama przecudowna. Jesteście kochane

    OdpowiedzUsuń
  7. Skończyłam wreszcie tę dramę. Naprawdę była wzruszająca. Mocno na emocjach zagrała. Także muzyka podobnie. Wyniosłam z tej dramy wiele przemyśleń. Jak wielka jest miłość aby poświecić życie dla drugiej osoby. Od przeznaczenia losu nie jesteśmy w stanie uciec, ani zmienić jej tor. Może ciut, dać nam chwile aby móc przebywać ze swoją miłością ten czas. Drama choć ma wątek niby fantasy, jest bardzo życiowa. Dziękuję Dziewczynom za pracę nad nią 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna drama, nie mogę powstrzymać łez....i pewnie trochę mi zajmie pogodzenie się z tym co było nieuniknione. Bardzo dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie z poczuciem winy, ogromną tęsknotą i żalem trwajacym 15 lat za kims kogo znaliśmy chwilę?

    Miłość jest potężnym uczuciem, dla niej gotowi jestesmy wiele poświęcić, wiele przetrwać i wiele od siebie dać. Jednak doniosłość tego uczucia nigdy nie wygra z przeznaczeniem. Serial pięknie pokazał nam, że czegokolwiek byśmy nie zrobili losu i przeszłości nigdy nie da sie zmienić ani przewidzieć. To coś, czego nie dokona nikt z nas. Nie mamy wplywu na decyzję innych osób, ani na zmianę ich linii życia. Każdy dokonuje swoich wyborów, znajac konsekwencję czy też nie. "Once Again" jest pięknym, pełnym wzruszeń, ale tez bardzo ciepłych uczuć serialem. Aktorzy pieknie oddali nastrój postaci. Czułam sobą każdą uronioną łzę, każdy uśmiech i każdą ich emocję. Historia pieknie i harmonijnie poprowadzona, daje nam jasny przekaz...Życie z poczuciem winy nie ma sensu. Tylko wybaczenie samemu sobie i zaakceptowanie tego co sie stalo nas uzdrowi...wpędzanie sie w błędne koło żalu i wyrzutów sumienia nic nie zmieni.
    Cały nastrój dopełniała piękna muzyka. To nieliczny serial, w którym nie pomijałam czołówki i zakonczenia odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ten serial :* Piękny, wzruszający,cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu film o gejach. Nie idzie tego oglądać

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak oni dobrze grali!!! Przepiękna historia i choć takiego zakończenia się spodziewałam, moje serce jest złamane. Bardzo dziękuję za Waszą pracę, za możliwość zobaczenia tego serialu. Viola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz