Mr Cinderella

Mr Cinderella

Tytuł oryginalny: CHÀNG LỌ LEM
Tytuł alternatywny:  Mr Cinderella
Kraj: Wietnam
Odcinki: 8
Rok emisji: 2021
Czas trwania: 30 min
Gatunki: Okruchy życia, Romans, BL

Tłumaczenie: Antha
   Korekta: Motorollo, BabaJaga
   
Czasówka: Nimilka


Opis: Dung wychował się w domu dziecka i tam poznał swojego Kopciuszka, małą dziewczynkę, z którą się zaprzyjaźnił i którą pokochał swoim małych chłopięcym serduszkiem. Niestety dziewczynka przeprowadziła się i od tamtej pory już nigdy więcej się nie widzieli. Jednak Dung miał ma marzenie, odnaleźć swojego Kopciuszka, pojąć go za żonę i żyć długo i szczęśliwie. Pamiętajmy, że życie to nie bajka i zawsze potrafi nas czymś zaskoczyć.

   Linki 

                                             Odcinek 1  Cda   Dood   Fembed 

                                             Odcinek 2  Cda   Dood   Fembed   

                                             Odcinek 3  Cda   Dood   Fembed 

                                             Odcinek 4  Cda   Dood   Fembed    

                                             Odcinek 5  Cda   Dood   Fembed    

                                             Odcinek 6  Cda   Dood   Fembed  

                                             Odcinek 7  Cda   Dood   Fembed  

                                             Odcinek 8  Cda   Dood   Fembed    

Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.

Komentarze

  1. Dziękuję ślicznie za odcinek. Tak szybko się obejrzało. Chcę więcej. Ba Vinh super gra takiego niegrzecznego chłopca. Fantastyczne tłumaczenie, korekta jak i hardsub Dziewczyny💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, oglądałam po ang, ale chętnie zerknę ponownie, z Waszymi literkami !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tłumaczenie 🥰 kocham te dramę. Moim skromnym zdaniem najlepsza rola BaVina. I ten jego luk bad boya ❤️❤️długi czekałam na tłumaczenie i się nie zawiodłam teksty świetne 😂😂😂 jeszcze raz, dziękuję 🥰
    Znów będę anonimowa więc podpisuje się na końcu 😁 😁 pisała Katarzyna Majdecka 👋👋

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chętnie bym obejrzała, ale są linki tylko do dwóch odcinków. Czy reszta będzie dostępna? Z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki będą pojawiać się raz w tygodniu, w środę.

      Usuń
  5. Jest to moja pierwsza Wietnamska produkcja. Jestem mile zaskoczona, mimo iż budżet mocno ograniczony, sam serial bardzo zabawny i przyjemny dla oka. Niewątpliwie najbardziej komediową postacią jest tutaj pielęgniarka. Mimo, ze bylo sporo lokowania produktów, zostalo to zrobione w fajny nie nachalny sposób. Postać pielęgniarza była irytujaca i dwulicowa, ale od jego oczu nie moglam oderwać wzroku. Piekne, takie gadzie o nietypowym kolorze spojówki. Chyba najpiękniejsze jakie do tej pory widzialam. Jesli nie zwróciliście uwagi, polecam poswiecic chwile i zerknąć mim iz sama postac pielegniarza odpycha od siebie wzrok widza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ma piękne oczy i ślicznie wygląda z grzywka na czole. <3

      Usuń
  6. Koniec 😭😭 jeszcze raz dziękuję za tłumaczenie i korektę ❤️ i juz czekam na kolejne perełki 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Już długo nie miałam kontaktu z wietnamskimi seriami. Jednak , kiedy na nie wpadam, często pozytywnie mnie zaskakują. Tak było w tym wypadku. Obejrzałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do obejrzenia Follow My Sunshine i Nation's Brother. Obie dramy są na naszym blogu i są równie przyjemne.

      Usuń
  8. Dziękuję za tłumaczenia! Drama świetna 🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za tłumaczenie ❤️😘
    Bardzo polubiłam większość bohaterów. Siostra Thao przegenialna, wprowadzała taki humorystyczny akcent w serię 😉 Najbardziej wadziła mi "gadzinka" 🙈 wszystko mogę zrozumieć, nawet tę obsesję na punkcie Khao, ale jednak chłopak nie potrafił zrozumieć wielu rzeczy nawet po tym, gdy Khao powiedział mu szczerze wszystko, że wiedział o tym co on robił 😔 Bardzo mi szkoda Thina ( czy jak tam mu było) zdecydowanie źle ulokował swoje uczucia i miałam nawet nadzieję na to, że zwróci swe dobre serduszko w stronę "baby Jagi" 😂😜😉

    Dziękuję za tłumaczenie, korektę, hardsub oraz tłumaczenie piosenki (opening/ending)
    Pozdrawiam 😘
    Mirka 👻🐼

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za tak przyjemny serial. Doktorek to niesamowity przystojniak:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Czy może będzie tłumaczona druga część?

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. :) Mam pytanko. Będziecie może tłumaczyć drugi sezon? Właśnie obejrzałam pierwszy sezon z Waszym tłumaczeniem i bardzo mi się podobało, świetna robota. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz