Light

 Light


Tytuł oryginalny: Light
Tytuł Alternatywny: Xiao Guang
Kraj: Tajwan
Rok emisji: 2021
Czas trwania: 44min 
Gatunki: BL, Dramat, 18+

Tłumaczenie: Bella
Korekta: Antha


Opis:  „Nawet, jeśli to nieprawda, czy mógłbyś powiedzieć, że mnie lubisz?” 

Historia Lighta, wrażliwego chłopaka, którego życie zmusiło do prostytucji i Shuo, policjanta, który wyciągnął do niego pomocną dłoń. Gdy ich ścieżki się krzyżują, wszystko się zmienia.  

Ten krótki, acz treściwy short, to pełna bólu i nadziei emocjonalna opowieść o miłości.
Czy zakończy się szczęśliwie?

👇 Linki 👇

Zastrzeżenie: Udostępniony utwór audiowizualny należy do ich twórców. Blog Kierunek Azja nie jest właścicielem żadnego z zamieszczonych materiałów ani muzyki użytej w tej produkcji.


Komentarze

  1. Obejrzałam..trudno mi co kolwiek powiedzieć chyba przyłącze się do opisu .Gwałt i przemoc .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mogę powiedzieć, to jest materiał inny niż klasyczne, słodkie BL o miłości i oddaniu. Ale nie uważam, że gorszy. Cieszę się, że miałam okazję go zobaczyć, bo przedstawia "drugą strone medalu", trochę inny świat niż ten do którego przyzwyczaja się fanów BL. To jest rzeczywiście brutalny film, ale mi tam się podobał (nie gustuję w temacie gwałtu, mówię o samej historii). Dobrze było zobaczyć coś o troche innej tematyce niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz